fredag 13 november 2015

آخوند ذوالنور تهدید مرحله کنونی نظام را نفوذ توصیف کرد

آخوند ذوالنور تهدید مرحله کنونی نظام را نفوذ توصیف کرد

در ادامه تخاصمات باندی بر سر زهر خوران آخوند ذوالنور مشاور نماینده خامنه‌ای در سپاه نیز به صحنه آمد و تهدید مرحله کنونی نظام را نفوذ توصیف کرد. وی از جمله گفت: جنگ امروز و پسابرجام، جنگ نفوذ است و از دیپلوماسی مسئولان در مذاکرات تشکر می‌کنیم اما فتح‌الفتوح نکردیم.

وی که روز 21آبان 94 برای عناصر نیروی تروریستی قدس در گیلان صحبت می‌کرد در وحشت از شقه درونی و ریزش نیروهای رژیم به آنان خاطر نشان کرد: هر جا رزمندگان بدون دخالت سیاسیون پشت سر ولایت حرکت کردند پیروزی داشتیم، اما وقتی دو دستگی ایجاد شد و خواستند خواسته خود را به امام (ره) تحمیل کنند موجب عقب‌نشینی می‌شد.

آخوند ذوالنور در مورد اجرای برجام نیز به سوز و گداز پرداخت و گفت: چرا باید از 19هزار سانتریفوژ به 5هزار و 60 سانتریفوژ کاهش پیدا کنیم، قلب و دیگ راکتور 40 مگاواتی اراک را دارند عوض می‌کنند و از هشت تا 25سال بازرسی را پذیرفتیم، باید با مردم صادقانه حرف بزنیم.



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar