söndag 15 november 2015

تأکید مجدد وزیر خارجه عربستان سعودی: اسد باید کنار برود

تأکید مجدد وزیر خارجه عربستان سعودی: اسد باید کنار برود

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی روز شنبه 23آبان 94 در پایان اجلاس وین در مورد سوریه گفت: ”در صورتی‌که اسد از طریق روند سیاسی حاکمیت را کنار نگذارد حمایت از اپوزیسیون سوریه را ادامه خواهیم داد تا وی را با زور از قدرت برکنار کنیم.“

او تأکید کرد عربستان سعودی به حمایت خود از مردم سوریه ادامه می‌دهد.



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar