torsdag 12 november 2015

سیل در هرمزگان جان ۵هموطن را گرفت

سیل در هرمزگان جان ۵هموطن را گرفت

بر اثر جاری شدن سیل در هرمزگان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند. تلویزیون رژیم شمار قربانیان سیل را 5تن اعلام کرده است.

راههای بسیاری از روستاها نیز بسته شده و خساراتی به مزارع و اموال مردم وارد شده است. تنها در شهرستان رودان سیل راههای 75روستا را بسته است.

به گزارش یکی از کارگزاران رژیم به نام عطاءالله کاظمی‌نژادی، وی با اشاره به بارشهای اخیر در هرمزگان و طغیان رودخانه‌ها اظهار داشت: «صبح امروز با طغیان رودخانه دیدان در بخش رودخانه، یک خودروی پراید با 6 سرنشین غرق شد و راننده این خودرو توانست خود را از امواج سهمگین سیل نجات دهد».

وی در ادامه سرنشینان این خودرو را 3 خانم و 2 کودک پسر و دختر ذکر کرد.

این کارگزار رژیم تصریح کرد: «متأسفانه به‌دلیل قطع ارتباط بخش رودخانه با مرکز شهرستان حضور گروه‌های امدادی ممکن نیست».
وی گفت: «اجساد قربانیان با کمک مردم از آب گرفته شده که همه آنها از اهالی روستای دیدان از توابع بخش رودخانه در شهرستان رودان هستند».



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar