به گزارش سایت حکومتی دولت بهار و خبرگزاری حکومتی شبستان 21آبان 94 دو تن از پاسداران تحتامر نیروی تروریستی قدس اعزامی رژیم به سوریه از مزدوران افغانی و پاکستانی، بهنامهای ارشاد حسین از تیپ موسوم به زینبیون و ظاهر احمدی از تیپ موسوم به فاطمیون در سوریه به هلاکت رسیدهاند.
مزدوران کشته شده تحتامر نیروی تروریستی قدس برای کشتار مردم سوریه به حلب اعزام شده بودند. اجساد عناصر کشته شده سپاه پنجشنبه 21آبان 94 به شیراز و قم انتقال داده شد.
مزدوران کشته شده تحتامر نیروی تروریستی قدس برای کشتار مردم سوریه به حلب اعزام شده بودند. اجساد عناصر کشته شده سپاه پنجشنبه 21آبان 94 به شیراز و قم انتقال داده شد.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar