fredag 13 november 2015

مشهد - تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه غارتگر آرمان و یورش نیروی انتظامی

مشهد - تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه غارتگر آرمان و یورش نیروی انتظامی

روز جمعه 22آبان 94 مالباختگان مؤسسه غارتگر آرمان در مشهد تجمع کردند.



این مؤسسه با همدستی باندهای غارتگر رژیم سپرده‌های مردم را غارت کرده و پس نمی‌دهد و ده ماه است مردم را سر می‌دوانند.



برخی از سپرده گذاران شیشه‌های ساختمان را شکستند و خیابان منتهی به میدان فردوسی را بستند. مأموران سرکوبگر انتظامی به تجمع‌کنندگان یورش برد و چهار نفر را دستگیر کرد.



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد

https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar