fredag 13 november 2015

در نبردهای جنوب و غرب یمن بیش از ۴۰شبه‌نظامی حوثی به اسارت درآمدند

در نبردهای جنوب و غرب یمن بیش از ۴۰شبه‌نظامی حوثی به اسارت درآمدند

نبردهای گسترده میان نیروهای مقاومت مردمی و ارتش ملی با شبه‌نظامیان حوثی در جنوب و غرب یمن جریان دارد.

تلویزیون العربیه گزارش داد:
تعز، یکی از صحنه‌های درگیری میان نیروهای مقاومت مردمی و ارتش ملی یمن با شبه‌نظامیان حوثی است.

هواپیماهای ائتلاف مواضع شبه‌نظامیان را در جنوب زندان مرکزی در غرب تعز و در جبل دومان در شرق این شهر بمباران کردند. شبه‌نظامیان حوثی سکوهای پرتاب موشک کاتیوشا را در این منطقه مستقر کردند.

در شهرستان بیحان در استان شبوه شبوه هواپیماهای ائتلاف عربی چندین موضع شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح را بمباران کردند.

علاوه بر این عشایر العریف با شبه‌نظامیان حوثی درگیر شدند و دهها شبه‌نظامی حوثی را کشتند.

مناطق مرکزی یمن نیز شاهد درگیریهای گسترده‌یی بود.

منابع مقاومت گفتند: 40تن از شبه‌نظامیان را به اسارت در آورده‌اند که در میان آنها 20 تک تیر انداز وجود داشته است.

شبه‌نظامیان در محور سومی در غرب منطقه سده تجمع کرده‌اند تا به مواضع نیروهای مقاومت در استان ضالع تهاجم کنند.

هواپیماهای ائتلاف عربی منطقه احرم در شمال شهرستان دمت را بمباران کردند.



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar