Kampen för ett fritt Iran
lördag 9 januari 2016
ائتلاف ملی سوریه بیعملی سازمان ملل در قبال گرسنگی دادن رژیم اسد به مردم مضایا را محکوم کرد
ائتلاف ملی سوریه از اینکه سازمان مللمتحد جنایات رژیم اسد را در حق مردم شهر مضایا و محاصره ضدانسانی آنها محکوم نکرده ابراز تأسف کرد. به گفته این ائتلاف سازمان ملل از رژیم اسد تشکر و قدردانی هم کرده که ادعا کرده اجازه میدهد مقادیر ناچیزی کمکها وارد این شهر شود.ائتلاف ملی سوریه خواهان فشار بیشتری بر روی رژیم اسد شد تا مانع از رسیدن کمکهای انسانی به مناطق تحت محاصره نشود.از طرفی سازمان پزشکان بدون مرز تأکید کرد نزدیک به 20هزار نفر در داخل شهر مضایا از کمترین نیازهای زندگی محروم شدهاند. محاصرهشدگان در مضایا بعد از تمام شدن کلیه مواد غذایی در این شهر تنها غذای در دسترشان آب و نمک است.برخی از آنها نیز از شدت گرسنگی و قحطی به خوردن حیواناتی چون سگ و گربه روی آوردهاند.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar