Kampen för ett fritt Iran
fredag 8 januari 2016
سازمان گزارشگران بدون مرز احضار و دستگیری روزنامهنگاران در ایران را محکوم کرد
سازمان گزارشگران بدون مرز با انتشار بیانیهیی اعلام کرد مقامهای رژیم ایران با سرکوب، احضار و دستگیری روزنامهنگاران و توقیف رسانهها به استقبال انتخابات میروند.در این بیانیه که روز جمعه 18دی94 منتشر شده آمده است: بر اساس اطلاعات بهدست آمده تعدادی از روزنامهنگاران تهدید شدند و برخی نیز مدتی را در زندان گذراندند.رژیم ایران در ردهبندی جهانی آزادی مطبوعات از میان 180کشور در رده 173 قرار دارد.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar