Kampen för ett fritt Iran
söndag 10 januari 2016
اتحادیه عرب در قاهره تجاوز به سفارت عربستان و دخالتهای رژیم ایران را محکوم کرد
اتحادیه عرب در جلسه اضطراری خود در قاهره دخالتهای رژیم ایران در کشورهای عربی را قویاً محکوم کرد.
این جلسه روز یکشنبه 20دی 94 بهدرخواست عربستان سعودی و بعد از حمله به سفارت عربستان در تهران برگزار شد.
نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب در افتتاحیه جلسه اضطراری این اتحادیه گفت:” رژیم ایران به اقدامهای تحریکآمیز در منطقه ادامه میدهد.“
وی از کشورهای عربی خواست تا موضعی سخت و روشن علیه دخالتهای رژیم ایران در کشورهای عربی اتخاذ کنند.
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در این اجلاس حمله به سفارت این کشور در تهران را بازتابی از اقدامهای تحریکآمیز رژیم ایران دانست.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی در اجلاس اتحادیه عرب حمله به سفارت عربستان در تهران را محکوم کرد.
وی گفت:” این حمله جلو چشم نیروهای امنیتی رژیم ایران انجام شده است.“
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar