
روز شنبه 19دیماه 94 سید محمد ابراهیمی در بیمارستان بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
سید محمد ابراهیمی به اتهام نوشتن نامه به احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوقبشر سازمان ملل متحد از داخل زندان برای بار چهارم، در تاریخ ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۴، به بیدادگاه ارتجاع تهران احضار شد و به علت بهرسمیت نشناختن دادگاه ارتجاع از حضور در این جلسه امتناع ورزید.
سید محمد ابراهیمی در پی حوادث سال 88، در ٢٢ آذرماه ۱۳۸۹ بازداشت و به تحمل ۵ سال زندان محکوم شد.
سید محمد ابراهیمی به اتهام نوشتن نامه به احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوقبشر سازمان ملل متحد از داخل زندان برای بار چهارم، در تاریخ ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۴، به بیدادگاه ارتجاع تهران احضار شد و به علت بهرسمیت نشناختن دادگاه ارتجاع از حضور در این جلسه امتناع ورزید.
سید محمد ابراهیمی در پی حوادث سال 88، در ٢٢ آذرماه ۱۳۸۹ بازداشت و به تحمل ۵ سال زندان محکوم شد.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar