Kampen för ett fritt Iran
söndag 10 januari 2016
محاکمه زندانی سیاسی نرگس محمدی برای سومین بار به تعویق افتاد
رژیم آخوندی زندانی سیاسی نرگس محمدی را با به تعویق انداختن جلسات محاکمه همچنان در زندان نگه میدارد.این زندانی سیاسی صبح روز شنبه 19دی94 به بیدادگاه رژیم اعزام شد اما برای سومین بار محاکمه غیرقانونی وی به تعویق افتاد.پیش از این هم محاکمه نرگس محمدی در تاریخ ۱۴ تیرماه و ۱۴مهرماه سال جاری با وجود تعیین زمان قبلی، به دلایل نامعلومی برگزار نشد.نرگس محمدی در روز ۱۳ اردیبهشتماه ۱۳۹۴، طبق احضاریه قبلی به شعبه ۱۵ دادگاه ارتجاع در تهران مراجعه کرد تا جهت رسیدگی به اتهامهای انتسابی مانند تبلیغ علیه نظام، اقدام علیه امنیت ملی و مخالفت با مجازات اعدام محاکمه شود. به دنبال آن او در روز سهشنبه ۱۵ اردیبهشتماه ۱۳۹۴، پس از هجوم مأموران امنیتی و لباس شخصیها به منزلش و به بند زنان زندان اوین منتقل شد.زندانی سیاسی نرگس محمدی در تاریخ 19مهر 94 در پی تشنج، به بیمارستان منتقل و بستری شده بود، مزدوران و دژخیمان رژیم دست و پای وی را در بیمارستان به تخت بسته و یک مأمور زن اطلاعاتی بهصورت 24ساعته در کنار تخت او بالای سرش گذاشته بودند. نرگس محمدی نوشته بود که در اتاق عمل و... مزدوران و دژخیمان از او جدا نمیشدند. این شرایط ضدانسانی باعث شده که این زندانی سیاسی سه بار در بیمارستان دچار تشنج شدید شود. انتقال نرگس محمدی به زندان در حالی صورت گرفت که پزشکهای معالج او تأکید کرده بودند دو بیماری وی در فضای زندان و محیطهای تنشزا تشدید شده است.پیشتر و قبل از تشدید بیماری نرگس محمدی در زندان، پزشکهای متخصص مغز و اعصاب در خصوص عواقب بیتوجهی نسبت به بستری شدن در بیمارستان، هشدار داده بودند، ولی دژخیمان زندان نسبت به آن توجهی نکردند.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar