söndag 10 januari 2016

تظاهرات خشمگینانه مردم پاکستان علیه تجاوزها و دخالتهای رژیم ایران

روزنامه عکاظ عربستان سعودی خبر داد:در مخالفت با دخالتهای رژیم ایران در امور کشورهای اسلامی و حمله به دو هیأت دیپلوماتیک عربستان سعودی در تهران و مشهد، سلسله تظاهرات مردمی در تعدادی از شهرهای پاکستان برگزار شد.بزرگترین تظاهرات در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان بعد از نمازجمعه و با شرکت تعداد زیادی از مردم بود. تظاهر کنندگان تأکید کردند در برابر هر گونه عمل خصمانه رژیم ایران در کنار عربستان سعودی خواهند ایستاد.شیخ علی بن محمد ابوتراب جانشین رئیس جمعیت مرکزی اهل حدیث پاکستان در سخنان خود برای تظاهر کنندگان در اسلام‌آباد گفت: مردم و علما و مقامهای پاکستانی اقدامهای خصمانه رژیم ایران علیه سفارت و کنسولگری سعودی در تهران و مشهد را رد می‌کنند و آن را یک عمل تروریستی از جانب یک رژیم حامی تروریسم می‌دانند.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar