torsdag 12 november 2015

درگیری مردم خاش با مأموران سرکوبگر انتظامی

درگیری مردم خاش با مأموران سرکوبگر انتظامی

امروز پنجشنبه 21آبان 94 جمعی از مردم خاش به مأموران سرکوبگر انتظامی درگیر شدند و شیشه خودروهای آنها را شکستند.

این درگیری زمانی آغاز شد که مأموران سرکوبگر به سوی خودرو یک جوان بلوچ شلیک کردند و او را مجروح ساختند.

این اقدام جنایتکارانه خشم مردم را برانگیخت.
 
 
 
 



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar