torsdag 12 november 2015

درگیری مردم اهر با گارد ویژه ضدشورش

درگیری مردم اهر با گارد ویژه ضدشورش

هم اکنون جوانان دلیر اهر تظاهرات برپا کرده و با گارد ویژه ضدشورش درگیر شدند.

این تظاهرات همزمان با تاریک شدن هوا گسترده‌تر شده و بر شمار جمعیت هر دم افزوده می‌شود. تظاهر کنندگان در حالی که شعار می‌دهند مردم آذربایجان ذلت نمی‌پذیرند، خشم و انزجار خود را از رژیم آخوندی و اهانت تلویزیون آن به هموطنان آذری ابراز می‌کنند.

هم اکنون خبر رسید که تعدادی از جوانان توسط گارد ویژه دستگیر شدند. نام چند تن از دستگیر شدگان، سلیمان کاظمی، حامد الله وردی و اکبر عبول‌زاده است.



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar