tisdag 12 januari 2016

تجمع اعتراضی مالباختگان غارت شده در مقابل مجلس ارتجاع

جمعی از مالباختگان غارت شده مؤسسه پدیده و مالباختگان تعداد دیگری از مؤسسات چپاولگر رژیم، امروز سه‌شنبه 22دی 94 تجمع اعتراضی خود را در مقابل مجلس ارتجاع در تهران شروع کردند.

تجمع‌کنندگان که از شهرهای مختلف خود را به تهران رساندند بنا‌ به فراخوان قبلی و برای پس گرفتن پولهای به غارت رفته‌اشان تجمع کردند.

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی 500تا700تن از نیروهای ضدشورش یکان ویژه را در مقابل مجلس مستقر کرده است.

معترضان بی‌اعتنا به حضور این مزدوران و تهدیدهای آنها به تجمع خود ادامه می‌دهند و هر لحظه بر شمارش آنها  افزوده می‌شود.
 


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar