Kampen för ett fritt Iran
lördag 9 januari 2016
عادل الجبیر: اقدامهای بیشتری علیه رژیم ایران انجام میدهیم
عادل الجبیر وزیر خارجه
عربستان سعودی
امروز شنبه 19دی94 گفت: اقدامهای بیشتری علیه رژیم ایران انجام میدهیم.
وی بعد از اجلاس فوقالعاده
شورای همکاری خلیج فارس
گفت:
انتظار میرود سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب همان موضعی را اتخاد کنند که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نسبت به رژیم ایران اتخاد کردهاند.
الجبیر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: رژیم ایران تنش آفرینی میکند اقدامهای مخرب و منفی از جانب این رژیم است نه از طرف کشورهای خلیج فارس.
او اضافه کرد: کشورش طرحهایی علیه رژیم ایران در دست دارد که در آینده نزدیک آنها را به اجرا میگذارد.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar