Kampen för ett fritt Iran
lördag 9 januari 2016
بیانیه اجلاس فوقالعاده شورای همکاری خلیج فارس علیه تجاوز رژیم ایران به سفارت عربستان
وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس تهاجم به سفارت عربستان سعودی در تهران و کنسولگری آن در مشهد را محکوم کردند.در بیانیه پایانی اجلاس فوقالعاده این شورا در ریاض مسئولیت این تجاوزها را به عهده مقامهای رژیم ایران دانست.این شورا از رژیم ایران خواست حمایت از تروریسم و دخالت در امور کشورهای منطقه را متوقف کند.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar