Kampen för ett fritt Iran
måndag 11 januari 2016
خبرگزاری رویتر: کشورهای عرب اعلام کردند رژیم ایران باعث بیثباتی امنیتی در منطقه است
خبرگزاری رویتر 20دی94 طی گزارشی از قاهره گفت: وزرای خارجه عرب رژیم ایران را به دخالت در امور خاورمیانه و بیثباتی امنیتی منطقه متهم کردند. این موضوع در جریان اجلاس فوقالعاده اتحادیه عرب برای بحث در مورد تنشهای فزاینده منطقه مطرح شد... در شروع اجلاس اتحادیه عرب شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات گفت:”ما بهشدت حملاتی را که علیه مراکز دیپلوماتیک سعودی در ایران صورت گرفت محکوم میکنیم. همچنین قاطعانه سیاست رژیم ایران برای دخالت در امور عربستان و یا هر کشور عربی دیگر عربی را محکوم میکنیم و بر ایستادگی خود در کنار سعودی برای مقابله با تروریسم و بنیادگرایی تأکید میکنیم“.وی افزود: ”خطر و تهدید رژیم ایران و دخالتهایش برای همه روشن است. این رژیم از بهکارگیری برگ فرقهگرایی بهعنوان وسیلهای جهت سلطه بر منطقه و دخالت در امور کشورهای عربی از طریق ایجاد تهدید و حمایت از گروههای بنیادگرا و آموزش و تسلیح تروریستها و تشکیل نیروهای شبهنظامی برای گسترش خشونت و آشوب و ایجاد ناامنی امنیتی دریغ و تردید نمیکند“.از طرف دیگر عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی نیز گفت: ”رژیم ایران با تمام ظرفیت برای دخالت در امور کشورها و ایجاد فتنه و فرقهگرایی و جنگ مذهبی و ایجاد بیثباتی و ناامنی، تلاش میکند “.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar