måndag 11 januari 2016

اعتراف به خسارات ۵۰میلیارد دلاری در قرارداد نفتی کرسنت

علیرضا زاکانی عضو مجلس ارتجاع اعتراف کرد خسارات قرارداد نفتی کرسنت 50میلیارد دلار است.وی روز یکشنبه 20دی94 در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس گفت: سالهاست کشور در آتش اشتباهات نفتی در پرونده نفتی کرسنت می‌سوزد.علیرضا زاکانی اعلام کرد بیژن زنگنه و اطرافیان وی در کابینه آخوند روحانی در گذشته آسیب جدی به حوزه نفت و گاز ایران وارد کردند.قرارداد گازی کرسنت در سال ۱۳۸۰ و در زمان وزارت بیژن زنگنه وزیر نفت فعلی در دولت آخوند محمدخاتمی با امارات امضا شد.از زمان روی کارآمدن دولت آخوند روحانی و تصدی دوباره وزارت نفت توسط زنگنه، بحثها در مورد ’فساد مالی’ در جریان امضای این قرارداد - که هنوز اجرا نشده - بالا گرفته است.علیرضا زاکانی درباره قراردهای نفتی جدید که وزارت نفت رژیم درصدد امضای آن است هشدار داد و گفت: این قراردادها ’از کرسنت بدتر است’.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar