Kampen för ett fritt Iran
lördag 9 januari 2016
آنفلوآنزای خوکی جان دو زندانی را در ارومیه گرفت
به گزارش دریافتی دو زندانی بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزای خوکی جان خود را در زندان ارومیه از دست دادند.دژخیمان خامنهای بیاعتنا به جان زندانیان هیچ رسیدگی پزشکی در این زمینه نمیکنند.آنها مرگ این دو زندانی بر اثر ابتلا به آنفلوآنزای خوکی را تأیید کردهاند.زندانیان ارومیه گفتهاند امکانات بهداری زندان برای مقابله با این بیماری ناچیز است و با توجه به ازدحام جمعیت در زندان و عدم امکان جداسازی افراد، امکان پیشگیری موثری نیز وجود ندارد.گزارشها همچنین از شیوع ویروس آنفلوآنزای خوکی در زندان زاهدان و مرگ چند زندانی حکایت دارد.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar