Kampen för ett fritt Iran
lördag 9 januari 2016
هشدار اد رویس: رژیم ایران از پولهای آزاد شده برای دامن زدن به آتش بحرانهای فرقهای استفاده میکند
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه 18دی طی سخنانی در واشینگتن، استمالت باراک اوباما در قبال آخوندها را زیر ضرب برد و گفت: ”چه در اردن و چه در امارات، مردم دیگر به قضاوت دولت آمریکا اعتماد ندارند، چرا که… ما به حمایت از رژیم ایران، بهعنوان یک حکومت دیکتاتور پرداختیم“.اد رویس در مورد حمایت باراک اوباما در آخوندها در بحبوحه قیام سال 1388مردم ایران گفت: ”اگر ما در آن موقع رهبری نشان داده بودیم، ممکن بود اکنون شرایط متفاوتی میداشتیم. وقتی دو سوم مردم ایران قویاً خواستار حمایت بودند، ما حمایت نکردیم، بسیار مشکل است بتوان فرصتهای از دست رفته را جبران کنید“.اد رویس در مورد عواقب توافق اتمی هشدار داد: ”منابع مالی حاصل از لغو تحریمها برای قدرتمندتر کردن مردم ایران مصرف نخواهد شد، بلکه… آتش بحرانهای فرقهای در منطقه را دامن خواهد زد.“اد رویس تأکید کرد استمالت از رژیم ایران ’استراتژی نادرست’ کاخ سفید در خاورمیانه است که موجب صدمه زدن به رهبری آمریکا و عدم اعتماد متحدان در منطقه نسبت به واشینگتن شده است.
خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar