måndag 21 februari 2022

🔴⁉️گفتگوهای «امیرعبدالهیان» در اروپا حول چیست؟!

 

خبرگزاری سپاه روز ۳۰بهمن خبر داد که امیر عبداللهیان وزیر خارجهٔ رژیم در جریان دوره‌گردی‌هایش در حاشیهٔ کنفرانس امنیتی مونیخ، با وزرای خارجه بلژیک و سوئد دیدار کرده و نزد آنها برای آزادی یک دیپلمات تروریست و یک دژخیم قتل‌عام دریوزگی کرده است. به گزارش این منبع حکومتی وضعیت اسدالله اسدی دیپلمات تروریستی که به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس به ‌۲۰ سال زندان محکوم شده «محور گفتگوی امیر عبداللهیان با همتای بلژیکی» او بوده است. در همان روز سایت وزارت‌خارجهٔ رژیم نیز از ملاقات عبداللهیان با وزیر خارجه سوئد درباره حمید نوری از دژخیمان قتل‌عام۶۷ خبر داد و به‌نقل از او نوشت: «قابل قبول نیست که روابط فی‌مابین دو کشور هدف دسیسه‌های» مجاهدین قرار گیرد.

 

⭕️ این خبرها، بیانگر دو واقعیت مهم است:


🔹۱- نخست آن‌که به‌رغم آن‌که ابتدا رژیم تلاش می‌کرد خود را برکنار از این دو افتضاح جلوه دهد، اما محکومیت دیپلمات تروریستش توسط قضاییهٔ بلژیک و هم‌چنین ادای شهادت‌های تکان‌دهندهٔ دهها تن از شاهدان و شاکیان قتل‌عام در دادگاه دژخیم حمید نوری در سوئد، آن‌چنان رژیم آخوندی را تحت فشار قرار داده که ناگزیر از دخالت شده و وزیر خارجه‌اش را به‌دریوزگی علنی برای آزادی این دو جنایتکار نزد مقامات بلژیک و سوئد فرستاده است. البته این اقدام پس از انبوهی تلاش و تقلاهای پشت پرده، برای تطمیع و تهدید مقامات دولتی و قضاییهٔ این دو کشور صورت می‌گیرد.

🔹۲- یک بار دیگر مشخص می‌شود که وزارت‌خارجهٔ رژیم آخوندی آلت فعل نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات بدنام در پیشبرد سیاست صدور تروریسم در خارج کشور و در خدمت توجیه و تسهیل کشتار و سرکوب در داخل کشور است.


ارسال این تحلیلها برای همه دوستان و آشنایان و معرفی آریا به آنها گامی برای شکستن سانسور و رسیدن به آزادی است - با احترام-آریا🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar