lördag 9 januari 2016

فراخوان کانون صنفی معلمان به آزادی معلم زندانی اسماعیل عبدی

کانون صنفی معلمان ایران (تهران) با صدور بیانیه‌یی خواستار آزادی معلم زندانی اسماعیل عبدی دبیرکل این کانون شد.در قسمتی از این بیانیه که روز چهارشنبه 16دی صادر شده آمده است: ”حدود هفت ماه است که اسماعیل عبدی دبیرکل کانون‌ صنفی معلمان در بازداشت موقت به‌سر می‌برد و در تمام این مدت چه در انفرادی چه در بند عمومی از دیدار با وکیل محروم بوده است.تمدید بازداشت موقت او نیز نه به خود او و نه به وکیلش ابلاغ نشده است.در این مدت بارها از قاضی پرونده درخواست تبدیل قرار به وثیقه از جانب عبدی و یا وکیل به دادگاه ارائه شده که تا کنون پاسخ مشخصی دریافت نگردیده است“.اسماعیل عبدی، مدافع حقوق معلمان تیرماه امسال، بازداشت شد. وی پیش از این در پرونده‌یی که به تجمعات معلمان در سالهای ریاست‌جمهوری پاسدار احمدی‌نژاد مربوط است، به ده سال حبس تعلیقی محکوم شده است.بازجویان وزارت بدنام اطلاعات آخوندی از عبدی خواسته بودند از کانون صنفی معلمان استعفا دهد و تهدید کرده بودند که در غیراین صورت حکم وی به اجرا گذاشته خواهد شد.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar