onsdag 27 april 2016

اخبار - ايران - قيام و حركتهاي اعتراضى تاريخ: PM 4:26:07 1395/2/8 ۱۳حرکت اعتراضی دانشجویان، کارگران و کشاورزان در ۹شهر، کرمانشاه، کرج، ایلام، سنندج، نقده، هرسین، پاوه، بندرعباس، چالوس، پیرانشهر

کرج: اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد کرج

صبح روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395، دانشجویان دانشگاه آزاد کرج در اعتراض به افزایش میزان شهریه عمومی برای تمام رشته‌ها اعتراض کردند.
دانشجویان شعار می‌دادند: رئیس بی‌کیافت استعفا و دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد.
برخی از اساتید دانشگاه نیز دانشجویان معترض را همراهی می‌کردند.

نقده: تجمع کشاورزان

کشاورزان چغندر کار نقده روز چهارشنبه 8اردیبهشت95 در اعتراض به پرداخت نشدن پول محصولاتشان توسط کارخانه قند نقده در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند.
 
معترضان گفتند: برای صحبت و طرح خواسته و طلب هایمان از کارخانه قند به فرمانداری مراجعه کردیم ولی این دیدار ما بسیار مایوس کننده بود. مقامهای فرمانداری برخورد توهین‌آمیز با نمایندگان کشاورزان کردند که باعث درگیری لفظی کشاورزان با آنها شد.
کارخانه آذرقند نقده پیشتر گفته بود که اگر موفق شود طلبشان را از دولت بگیرند اقدام به تسویه‌حساب با کشاورزان می‌کنند.
چغندرکاران در حالی شروع به کاشت چغندر در سال جدید کرده‌اند که هنوز طلب سال گذشته خود از کارخانه قند نقده را به‌طور کامل دریافت نکرده‌اند.

بندرعباس: اعتراض کارگران آلومینیوم المهدی

چهارشنبه 8اردیبهشت 95 کارگران کارخانه آلومینیوم المهدی بندرعباس در اعتراض به اخراج تعدادی از کارگران برای دومین روز پیاپی تجمع کردند.
 
 
 
این تجمع اعتراضی از روز سه‌شنبه شروع شده و تا شب ادامه داشت. کارگران معترض شب را در محل ماندند و خواستار حقوق خود شدند. کارگران روز چهارشنبه 8اردیبهشت نیز تجمع خود را ادامه داده و اعلام کرده‌اند تا رسیدن به خواسته‌هایشان دست از اعتراض نخواهند کشید.

پیرانشهر: اعتراض کارگران و بستن جاده مرزی تمرچین

به گزارش رسیده از ارومیه؛ روز سه‌شنبه 7اردیبهشت کارگران پیرانشهری در اعتراض به بسته شدن مرز تمرچین توسط رژیم آخوندی و بیکار شدن شان؛ مسیر جاده منتهی به مرز تمرچین را بستند و از عبور و مرور خودروها جلوگیری کردند. این اقدام کارگران تا عصر سه‌شنبه هم‌چنان ادامه داشت.
 

چالوس: اعتراض کسبه علیه مأموران مالیاتی

روز چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 مغازه‌داران مرکز خرید الماس و کوروش شهر چالوس علیه اخاذی رژیم آخوندی و فشارهای مأموران سازمان غارتگر مالیات مغازه‌ها را بستند و به اعتصاب پرداختند برنامه‌ریزی این اعتصاب از روز قبل انجام شده بود.

ایلام: تجمع اعتراضی کارکنان و کارگران پیمانی پتروشیمی

روز چهارشنبه 8اردیبهشت 95 کارکنان و کارگران پیمانی پتروشیمی ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حق اضافه کاری و حق بیمه در محل شرکت در منطقه چوار آبزا تجمع کردند و خواهان پرداخت مطالباتشان شدند.

ایلام: تجمع اعتراضی کسبه صنف میوه وتره بار

روز سه‌شنبه 7اردیبهشت 95 کسبه صنف میوه وتره بار ایلام، در اعتراض به تعطیلی و پلمپ 5مغازه و مالیاتهای سنگینی که ایادی رژیم در اداره مالیات به آنها تحمیل کرده‌اند در محل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری ایلام واقع در میدان 22بهمن خیابان خرمشهر تجمع کردند.

کرمانشاه: تجمع اعتراضی کارگران شرکت تولیدی لبنیات تک بهار

روز چهارشنبه 8اردیبهشت 95 کارگران شرکت تولیدی لبنیات تک بهار در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حقوق و دو سال حق سنوات در محل این شرکت واقع در کیلومتر 13 جاده کرمانشاه – اسلام‌آباد تجمع کردند.

کرمانشاه: تجمع اعتراضی کارگران اخراجی شهرداری

روز چهارشنبه 8اردیبهشت 95 جمعی از کارگران اخراجی شهرداری، در میدان غدیر تجمع کردند و خواستار بازگشت به‌کار شدند.

کرمانشاه: تجمع اعتراضی کارگران شرکت نوشابه زمزم

روز سه‌شنبه 7اردیبهشت 95 گروهی از کارگران شرکت نوشابه زمزم کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 7ماه حق اضافه کاری و هم‌چنین واریز نشدن حق بیمه و حق سنوات در محل این شرکت واقع درکیلومتر 6جاده کرمانشاه ـ سنندج تجمع کردند.

پاوه: تجمع اعتراضی کارگران شرکت شاهو نگین

روز چهارشنبه 8اردیبهشت 95 گروهی از کارگران شرکت شاهو نگین تولیدکننده روغن نباتی در شهرک صنعتی روانسر پاوه، در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حق اضافه کاری و هم‌چنین حقوق مانده از سال 94 تجمع کردند.

هرسین: تجمع اعتراضی کارکنان شرکت تعاونی بسته‌بندی مواد غذایی

روزسه‌شنبه 7اردیبهشت 95 کارکنان شرکت تعاونی بسته‌بندی مواد غذایی صدف در شهرستان هرسین کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 2ماه حقوق و حق عیدی و سنوات در محل این شرکت واقع در روستای ”چهر“هرسین تجمع کردند.

سنندج: تجمع اعتراضی کارگران خدماتی شهرداری

روز سه‌شنبه 7اردیبهشت 95 گروهی کارگران خدماتی فضای سبز شهرداری منطقه 2 سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن 2ماه حقوق در محل شهرداری در خیابان نمکی تجمع کردند و خواهان دریافت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar