torsdag 1 december 2016

چه جریآنها و نیروهایی از بحران در خاور میانه سود میبرند؟

چه جریآنها و نیروهایی از بحران در خاور میانه سود میبرند؟
جنایت رژیم ضد بشری ولایت فقیه در حلب و در دیگر مناطق سوریه، عراق و یمن نابخشودنی است.
سئوال اساسی اینجاست چه جریآنها و نیروهایی از بحران در خاور میانه سود میبرند؟
سپاه قدس وابسته به ولایت فقیه بیش از 10 هزار کشته فقط در سوریه برجای گذاشته است!
رژیم ولایت فقیه حاکم بر ایران سوریه را استان 35 خود میداند!
ده ها میلیارد دلار بودجه ای است که سالانه توسط رژیم ولایت فقیه برای بقای حکومت اسد از جیب ملت ایران پرداخت میشود!
حسن نصرالشیطان دبیرکل حزب الشیطان لبنان چندی پیش بطور علنی اعلام کرد که همه هزینه های این حزب شیطانی را خامنه ای ضد بشر می پردازد و حزب الشیطان زیر مجموعه سپاه خامنه ای پلید است!
گروه ها و باندهای جنایتکار عراقی - افغانی - پاکستانی توسط سپاه تروریستی قدس سازماندهی و آموزش و تأمین مالی و تسلیحاتی میگردند!
خیانت آشکار اوباما و عقب نشینی ارتش امریکا از عراق و تحویل دو دستی آن کشور به باند مالکی مزدور خامنه ای جنایتکار باعث آن شد تا عراق کاملا ملاخور گردد!
همه ما شاهدیم که ارتجاع هار ولایت فقیه با اندیشه خلافت صفوی به دلیل بمباران و خلع سلاح ارتش آزادی بخش ملی ایران و سازمان مجاهدین خلق توسط نیروهای ائتلاف امریکا و انگلیس توانست وارد عراق شود و گروه های تروریستی وابسته به خود را در آن کشور سازماندهی کند.
خیانت بوشِ پسر و تهاجم نظامی به عراق و سرنگونی رژیم صدام حسین باعت شد تا همه جنایتکارانی که زیرعبای ولایت فقیه بودند از لانه خود خارج شده و ابراز وجود کنند. این نیروها با سپرده شدن عراق توسط اوباما به باند مالکی توانستند رشد صد در صدی داشته باشند.
از طرف دیگر انقلاب سوریه در همان آغاز می‌رفت تا کمر رژیم اسد را خُرد کند اما خیانت اوباما به ملت مظلوم سوریه باعث آن شد تا خامنه ای و سپاه قدس و نیروهای تحت امرش مثل حزب الشیطان و نیروهای وابسته و مزدور افغانی و پاکستانی و عراقی که استعداد آنها به 100 هزار میرسد وارد محرکه سوریه شوند.
خط ضد بشری خامنه ای بر این است تا سوریه را تماما تصرف کند و آنرا به عراق الحاق نموده و جبهه ای را همانند یمن برای پیش روی باز کند و از راه سوریه وعراق به طرف عربستان سعودی حمله‌ور شود .
پرسیدنی است چه جریآنهایی از این بحران در خاور میانه سود میبرند؟
خمینی ملعون میگفت راه قدس از کربلا میگذرد!
حسن نصر الشیطان میگوید راه قدس از حلب میگذرد!
خامنه ای میگوید راه قدس از یمن و فتح مکه میگذرد!
از طرف دیگر دخالت رژیم ولایت فقیه در امور داخلی افغانستان با کمک و تسلیح و آموزش طالبان می باشد که چندی پیش تلویزیون دولتی آن کشور با سند این موضوع را افشا کرد.
روسیه و پوتین جنایتکار به دلیل ضعف کاخ سفید و شخص اوباما با تمام قوا از زمین و هوا وارد محرکه خاورمیانه خصوصا سوریه شدند و بصورت علنی در جنایتکاریهای خامنه ای و اسد در سوریه سهیم میباشد!
بمب افکن های روسی شبانه روز با انواع سلاح از جمله سلاح های ممنوعه شهر تاریخی حلب را به شهر مرده ها بدل کردند و نیروهای زمینی سپاه قدس شامل دهها هزار مزدور ایرانی - افغانی - عراقی لبنانی به همراه نیروهای ارتش جنایتکار اسد با تمام قوا مشغول نسل کشی در حلب هستند .
از طرف دیگر رزمندگان دلاور ارتش آزاد سوریه با کمترین امکانات با فداکاری فوق‌تصور از حیثیت انقلاب ملت بزرگ سوریه از جان مایه میگذارند آنها قلب تاریخ را تصرف کردند آنها در تاریخ بعنوان شجاع ترین فرزندان یک ملت باقی خواهند ماند، فرزندان دلاور ملت بزرگ سوریه در کسوت ارتش آزادی فناناپذیر میباشند.
آنها قلب و روح هر رزمنده آزادی در این کره خاکی را تصرف کردند حال باید به خامنه ای و نیروهای جنایتکار تحت امرش گفت شما و رژیمتان بازنده اصلی این محرکه خواهید بود ای جنایتکاران روسیاه تاریخ شما و جنایت شما را در حق ملتهای خاور میانه خصوصا ملت مظلوم سوریه از یاد نخواهد برد شما منفور تاریخ هستید و لعن ابدی خواهید بود به پوتین ضد بشر باید گفت تو هم دیر یا زود باید از منطقه بروی ملتهای منطقه انتقام سختی از تو خواهند گرفت و از یاد نخواهند برد که چگونه فرزندان بی دفاع حلب را مثل چچن مظلوم کشتار کردی اسد پلید باید بداند برای حفظ قدرت به هر قیمت مردمش را نزدیک به 6 سال است قتل عام میکند و باعث نابودی ان کشور شد و سوریه را دو دستی به خامنه ای ضد بشر و سپاه تروریستی موسوم به قدس و دیگر گروه های شیطانی و روسیه و پوتین جنایتکار واگذار کرد تا مردمش را قتل عام کنند و رژیمش را سرپا نگهدارند ولی زهی خیال باطل .
در این میان بلوک غرب پاسیو به رهبری امریکا هیولایی را که با دستان خود پرورش داد با چشمانش میبیند که چگونه قفس اش را شکست و هر چه تلاش میکند تا دوباره ان هیولا را مهار کند و در قفس نگهدارد نمی تواند، این هیولا دیگر در قفس برو نیست و عنقریب پرورش دهندگان خودش را تهاجم نموده و بلع کند .
شک ندارم اگر غرب مماشاتگر بخود نیاید و همچنان در حالت پاسیو و تدافعی باقی بماند، هر بمبی که در حلب منفجر میشود و یا در عراق مظلوم جان یک مخالف ولایت فقیه در ان کشور را میگیرد و یا سلاحی که برای خوثیهای جنایتکاردر یمن ارسال میشود و یا طالبان افغانستان را تسلیح و اموزش میدهد، صد برابربه طرف پرورش دهنده های هیولا هم پرتاب خواهد شد و سیل خون جاری خواهد نمود.
متاسفانه باند مماشات خود دایناسور وهیولا ولایت فقیه و بنیادگرایی تحت نام اسلام را پرورش داد! اگر بر سر هیولا نشانه گیری دقیق نشود این هیولا بلایی است که به جان همه ما در این کره خاکی خواهد افتاد!
آخر هیولا بنیادگرایی با حربه اسلام سیری ناپذیر است گام بگام تا اینجا پیشروی داشته است البته همه این پیشرویها را مرهون مماشاتگران غربی است!
راه حل و برون‌رفت از بحران بنیادگرایی تحت نام اسلام فقط یکی است نه بیشتر.
پادزهر بنیادگرایی تحت نام اسلام فقط اسلام دمکراتیک میباشد که توسط مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران به رهبری خانم مریم رجوی فرماندهی می شود این مقاومت و رهبری پاکباز این مقاومت بدیل بنیادگرایی تحت نام اسلام میباشند، مقاومت ستروگ ملت ایران را برسمیت بشناسید همین امروز فردا دیر است.
بنظر من نیروهای ائتلاف میباید با تمام توان بررژیم اسد بتازند، سرنگونی اسد راه را برای قلب بحران یعنی بیت خامنه ای جنایتکار خواهد گشود، نابودی رژیم ضد بشری ولایت فقیه حاکم بر تهران بدان معنی است که با سرعت تمام خاورمیانه رو به ارامش خواهد رفت.
در غیر اینصورت جهان شاهد خونریزیهای فراوانی خواهد بود و تاریخ مماشاتگران را نخواهد بخشید.
علی دوستکام سوادکوهی
جمعه 12 اذر 1395 برابر با 2 دسامبر
2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar