torsdag 15 december 2016

پیامی از کودکان حلب پایدار

پیامی از کودکان حلب پایدار
کودکان حلب با پیکرهای بی‌جانشان که در خیابانهای حلب پراکنده شده، قلب هر انسانی را به آتش می‌کشند. این بار با صدای خودشان برای تمامی سازمانهای حقوق‌بشری و مدافعان حقوق کودکان پیام می‌دهند. پیامی از قلب حلب خونفشان، در زیر توپ‌باران وحشیانه پاسداران جهل و جنایت و هواپیماهای متجاوز روسی.
یک کودک سوری:
با سلام
ممکنه این آخرین روزی باشه که شما صدای مرا می‌شنوید و مرا می‌بینید. من یاسین قموز هستم 10سالمه.. من دو ساله که در یتیم‌خانه به‌سر می‌برم چون دو سال پیش بابا و ماما را در بمباران هواپیماها از دست دادم.
من به سازمانهای حقوق‌بشری و حقوق کودکان در سراسر دنیا پیام میدم که امیدوارم ما رو از حلب بیرون ببرید. این‌جا 40 کودک هستیم ما آرزو داریم از حلب خارج شیم و غذا بخوریم و بنوشیم. ما دوستداران صلح هستیم. ما نمی‌توانیم بیرون بریم چون توپ‌باران و بمباران و هواپیماها هستند. من از بمباران هواپیماها میترسم.. امیدوارم ما رو از حلب بیرون ببرند تا ما هم مانند مردم دنیا زندگی کنیم

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar