måndag 30 november 2015

هلاکت سرهنگ پاسدار عبدالرشید رشوند و ۲۲مزدور رژیم ایران طی سه روز گذشته در سوریه

خبرگزاریهای حکومتی 9آذر 94 خبر هلاکت سرهنگ پاسدار عبدالرشید رشوند، سرکرده گردان ضدامام حسین کرج در سوریه را منتشر کردند.

پاسدار به هلاکت رسیده اهل استان البرز می‌باشد که در تاریخ 6آذر 94 در سوریه کشته شده است.

همچنین خبرگزاریهای حکومتی خبر هلاکت دو تن دیگر از مزدوران افغانی تحت‌امر نیروی تروریستی قدس به‌نامهای محمد جمعه محمدی و فخرالدین اکبری را اعلام کردند. این مزدوران ساکن رفسنجان و بردسیر بودند.

بر اساس آمار رسمی خبرگزاریهای حکومتی ظرف سه روز گذشته22نفر از سرکردگان، پاسداران و بسیجیان و مزدوران افغانی و پاکستانی تحت‌امر نیروی تروریستی قدس در سوریه به هلاکت رسیده‌اند.

اسامی کشته‌های رژیم در سوریه بر اساس رسانه‌های رسمی رژیم در زیر آمده است:

شنبه 7آذر 94 سرتیپ پاسدار عبدالرضا مجیری در نبردهای نزدیک به شهر حلب در شمال سوریه کشته شد.

شنبه7آذر94 - هفت مزدور پاکستانی تحت‌امر نیروی تروریستی قدس اهل قم در سوریه کشته شدند.

شنبه 7آذر 94 یکی از سرکردگان سپاه پاسداران به‌نام حمید سیاهکالی مرادی در نبردهای سوریه کشته شده است. وی که یک از سرکردگان تیپ 82 سپاه پاسداران بود و در جریان مأموریت نظامی کشته شد.

شنبه 7آذر 94 پاسدار پرویز بامری اهل رودبار در سوریه به هلاکت رسید.

یکشنبه 8آذر 94 خبرگزاریهای حکومتی کشته شدن 9تن دیگر از پاسداران و مزدوران نیروی تروریستی قدس در سوریه خبر دادند. این مزدوران از سیستان و بلوچستان، کرج و ورامین به سوریه برای کشتار مردم این کشور اعزام شده بودند.

این پاسداران و مزدوران عبارتند از: سلمان برجسته، عمر ملازهی، نظر محمد بامری، اصغر بامری، مراد عبداللهی، پرویز بامری و محسن سجادی از استان سیستان و بلوچستان.

ذاکر حیدری و حبیب شاه‌رضایی از مزدوران افغانی تحت‌امر نیروی تروریستی قدس که اجساد آنها در ورامین دفن شد.

دوشنبه 9آذر 94 خبرگزاریهای حکومتی خبر هلاکت سرهنگ پاسدار عبدرالرشید رشوند و دو نفر از مزدوران افغانی به‌نامهای محمدجمعه محمدی و فخرالدین اکبری را منتشر کرده‌اند.
منبع خبر 

خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar