fredag 1 april 2016

السیاسه کویت: در حاکمیت خانم مریم رجوی در ایران صلح تمام منطقه را فرا خواهد گرفت

السیاسه چاپ کویت در شماره 12فروردین95 خود با عنوان ”از مخالف ایرانی مریم رجوی چه می‌دانید؟ “نوشت: ”مریم رجوی در یک خانواده متوسط بدنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی فلزات می‌باشد، خانم رجوی از دهه هفتاد و از طریق برادرش که در زمان شاه زندانی سیاسی بود با سازمان (مجاهدین خلق) آشنا شد و فعالیتهای خود را در ارتباط با خانواده شهدا و زندانیان سیاسی شروع کرد و جنبش دانشجویی را علیه رژیم شاه رهبری کرد.

السیاسه افزود: ”خواهر کوچکتر خانم مریم رجوی به‌نام معصومه بعد از شکنجه در حالیکه باردار بود اعدام گردید و مدتی بعد همسر معصومه نیز اعدام شد.

بعد از سرنگونی رژیم شاه در ایران، مریم رجوی به‌عنوان یکی از مسئولین بخش اجتماعی نقش کیفی در جذب دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان و سازماندهی اعتراضات در مناطق مختلف تهران از جمله تظاهرات بزرگ بهار 1360 که روز30خرداد همان سال برگزار شد ایفا کرد. در آن زمان مریم از طرف «مجاهدین خلق» کاندید انتخابات مجلس در تهران بود. به‌رغم تقلبات گسترده توسط دولت، اما مریم رجوی توانست 250هزار رای به‌دست آورد که بدین صورت حائز صلاحیت برای ورود به پارلمان گردید، لیکن رژیم آخوندهای حاکم بر ایران نگذاشتند حتی یک نفر از مجاهدین وارد مجلس شود و یک کرسی پارلمانی داشته باشند.

در ادامه مطلب السیاسه آمده است: ”بعد از شروع مقاومت مسلحانه روز 30خرداد 1981 محل استقرار مریم رجوی چند بار مورد تهاجم قرار گرفت و هر بار او از این حملات نجات پیدا کرد و در سال 1982 به پاریس مرکز سیاسی جنبش مقاومت که شورای ملی مقاومت ایران آن را به‌عنوان مرکزش انتخاب کرده بود منتقل گردید و در آن مسئولیتهای مختلفی به‌عهده گرفت.

به نوشته السیاسه در 28 اوت 1993 و با توجه به توانمندی و صلاحیتهای مریم رجوی، شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی را به‌عنوان رئیس‌جمهور دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران انتخاب کرد، و به‌دنبال آن خانم رجوی در 17سپتامبر 1993 از تمام مناصب خود در سازمان مجاهدین خلق ایران استعفا داد و در رابطه با موضع جدید خود در مقاومت ایران گفت: ”جدیترین مسئولیت من همانا ایجاد همبستگی ملی و گسترش آن است... چرا که جنبش مقاومت ایران تنها جنبش سیاسی نیست بلکه تماماً یک جنبش انسانی است“.

السیاسه د‌ر پایان افزود: ”بعد از سرنگونی رژیم سرکوبگر آخوندهای شکست خورده که دیر یا زود باید کنار بروند و تمام شواهد و دلایل این را نشان می‌دهد مریم رجوی به‌دلیل رهبری و پایگاه مردمی قویترین کاندیدای حکومت در ایران محسوب می‌شود.

در حاکمیت خانم مریم رجوی در ایران صلح تمام منطقه را فرا خواهد گرفت و ایران و منطقه شاهد رشد و توسعه در تمام پهنه‌ها خواهند بود چیزی که به‌دلیل سیاهی موجود برای مدت طولانی از آن رخت بربسته است.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar