torsdag 31 mars 2016

زندان گوهردشت - ممانعت از ملاقات حضوری زندانی سیاسی صالح کهندل با پدر سالمندش

زندان گوهردشت - 12فروردین- به قرار اطلاع رژیم ضدبشری آخوندی که کین‌توزی‌اش نسبت به زندانیان و هواداران مجاهدین حد و مرز ندارد، از ملاقات حضوری و دیدار نوروزی پدر سالمند زندانی سیاسی صالح کهندل با وی ممانعت به‌عمل آورد. این در حالی است که این پدر سالمند با طی کیلومترها از جلفا خودش را برای دیدار فرزندش به کرج رسانده بود. زندانیان در ایام نوروز ملاقات حضوری دارند، اما جنایتکاران رژیم ضدبشری آخوندی مانع این دیدار گردیده‌اند. 

خاطر نشان می‌شود این شکنجه برای زندانی سیاسی صالح کهندل تازگی ندارد. مدتی قبل نیز دژخیمان مانع دیدار وی با برادرزاده‌اش شدند. صالح کهندل در نامه‌یی خطاب به برادرزاده بعد از منع ملاقات دژخیمان از جمله نوشت: «اگر تجربه امروز را نداشتی شاید فریب افراد شیطان صفت را می‌خوردی و با آنها برای دیدن عمو حمید به لیبرتی می‌رفتی ولی مطمئناً دیگر فریب آنها را
نمی‌خوری و به آنها خواهی گفت: شما که امروز بعد از ٩ سال اجازه ندادید من عمویم (صالح) را حتی از پشت شیشه در زندان کرج ملاقات کنم، چطور می‌خواهید مرا به عراق ببرید تا عمو حمید را ببینم؟ ؟ ؟ ؟
سپهر جان اینها دوستیشان، مثل دوستی آقا گرگه است نمی‌خواهند به شنگول و منگول خدمت کنند اصلاً قصد کشتار و دریدن مردم ایران را دارند، اگر امروز زیاد گریه کردی
بعد از این به جای گریه باید تدبیر کرد.
در آخر چند جمله برای سالهای بعدت می‌نویسم تا چنان‌که نبودم توضیح داده باشم. این جانیان سفاک داخلی و خارجی که برخی خود را انجمن نجاست و برخی خود را خانواده سازمان مجاهدین معرفی می‌کنند همانهایی هستند که امروز مانع از ملاقات تو با عمویت شدند و حتی ساعتها گریه تو دل سنگ آنها را نرم نکرد. و آنها کسانی هستند که شب و روز به‌دنبال آزار و اذیت بهترین عموهای تو هستند که خواهان ساختن آینده‌یی بهتر برای شما فرزندان گل ایران هستند.
سپهر جان اگر‌ چه ندیدن تو برایم بسیار سخت بود و اشکم را درآورد همچنین اشک تو را، ولی من ایمان دارم هر قطره اشکی در مسیر آزادی، دریایی آگاهی و عاطفه می‌شود و می‌دانم با تو همچنین خواهد کرد.
سپهر جان با تجربه امروز به یقین پی خواهی برد که در این ده سال با پریا چه‌ها کردند».


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar