onsdag 28 oktober 2015

ژنرال اسعد الزعبی کارشناس نظامی و استراتژیک: چشم‌انداز شکست اشغالگران در سوریه

ژنرال اسعد الزعبی کارشناس نظامی و استراتژیک: چشم‌انداز شکست اشغالگران در سوریه

ژنرال اسعد الزعبی کارشناس نظامی و استراتژیک در مصاحبه با تلویزیون اورینت:
بشار اسد تمامی سلاحها و مواد شیمیایی را علیه رزمندگان ارتش آزادی به‌کار گرفت ولی نتیجه این بود که در زیر گامهای ارتش آزادی له شدند.

سپس شبه‌نظامیان کماندوی حزب‌الله وارد شدند آنها هم به همان سرنوشت نظامیان اسد دچار شدند. بعد از آنها هم پاسداران رژیم ایران و شبه‌نظامیان افغانی وارد شدند و هر روز نیز خبر قتل آنها را می‌شنویم.

امروز روسیه خودش وارد شده. روسیه عضو دائمی شورای امنیت است و در زیر شعار حفاظت از امنیت و صلح بین‌المللی در سوریه دخالت می‌کند. روسیه برای حفاظت از امنیت رژیم حاکم و باند بشار اسد آمده است. آمده تا مردم سوریه را کشتار کند. او با همه چیز وارد شده. روسیه خوب می‌داند که با تمامی سلاحها و تانکها و هواپیماها و هلیکوپترهایش در زیر گامهای رزمندگان له خواهد شد. یک سروان از اتاق عملیات کفرنبوده موفق شد 45 تانک و زرهی دشمن را نابود کند.

صحبت از کشته شدن 11 نظامی روسیه از جمله یک افسر روسی است.

روسیه سه بیمارستان در حلب و دو بیمارستان در ادلب را بمباران کرد. آنها مناطق مسکونی و مراکز تجمع آوارگان و مدارس را بمباران می‌کنند.

روسیه اعلام کرده از حکومت سوریه دفاع می‌کند، حکومتی که مردم سوریه را قتل‌عام کرده و 4 میلیون از مردم را آواره کرده است، 11 میلیون نفر نیز در داخل سوریه کوچ کرده‌اند. 350هزار زندانی سوری در زندانهای رژیم سوریه هستند. روسها که این رژیم را تأیید می‌کنند در واقع تروریسم را تأیید می‌کنند.

ما بارها گفته بودیم که داعش بخشی از رژیم اسد است، بنابراین هواپیماهای روسیه از داعش در جریان تهاجم به روستاهای حومه شمالی حلب پشتیبانی کردند. داعش با پشتیبانی هوایی روسیه بعضی مناطق را اشغال کرده است.

هواپیماهای عجوزه روسیه مطلقاً موفقیتی کسب نخواهند کرد زیرا نیروهای دشمن در حومه شمالی حمص نتوانسته یک متر هم پیشروی بکنند، در حومه غربی حما هم موفقیتی نداشته‌اند.



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar