lördag 31 oktober 2015

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاههای تهران حمله به لیبرتی را محکوم می‌کند

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاههای تهران حمله به لیبرتی را محکوم می‌کند

متن بیانیه محکومیت حمله به لیبرتی از طرف انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاههای تهران:


السّلام علیک یا ثار اللّه و ابن ثاره و الوتر الموتور السّلام علیک و علی الأرواح الّتی حلّت بفنائک.
و با سلام و درود به 23 روان پاک و پاکیزه‌ای که در اثر حملات سنگین موشکی رژیم به‌شهادت رسیده و بر آستان سیدالشهدا سر ساییدند. مجاهدین پاکباز و استواری که از خانه و کاشانه و علایق خود خروج کرده و در جوار خاک کربلا، خیمه‌های خود را برای مبارزه با رژیم یزیدی ولایت فقیه و برای آزادی خلق تحت ستممان برپا کردند.

و لعن اللّه أمّةً أسّست أساس الظّلم و الجور و لعن اللّه أمّةً قتلتکم
و لعنت خدا بر یزید دوران، ولایت فقیه فرومایه و پاسدارانش و بر اعوان و انصارش در ایران و عراق که در سوزش از سرکشیدن جام زهر هسته‌یی و در آستانه‌ی سرنگونی محتوم شان از هیچ جنایت و کشتار و حمله موشکی و ازهیچ حمام خونی در اشرف و لیبرتی در حق شما دریغ نکرده و بر اشیاع و اتباعش در سازمان ملل و آمریکا و یونامی که سلاح و سپرهایتان را گرفته ولی تمام عهدها و کنوانسیونهای رسمی و قانونی‌شان را رذیلانه زیر پا گذاشتند.
ما اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاههای تهران ضمن محکوم کردن بمباران اخیر لیبرتی با 80 موشک، از سازمان ملل و آمریکا می‌خواهیم که به تعهدات رسمی عمل ناشده‌شان در مورد حفاظت از مجاهدین عمل کنند و تحقیقات لازم را تا روشن شدن عاملان اصلی این حملات که بی‌تردید از پاسداران رژیم و مزدوران عراقی‌شان هستند، انجام داده و به حسابرسی بکشانند؛ و بیش از این اعتبار و آبروی خود را نزد مردم ایران و منطقه به‌خاطر سیاست کثیف مماشات با رژیم ولایت فقیه، خدشه‌دار نکنند.
مرگ بر اصل ولایت فقیه
درود بر رجوی 



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar