fredag 30 oktober 2015

پیام جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا در مورد حمله موشکی به لیبرتی

پیام جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا در مورد حمله موشکی به لیبرتی

جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا:دوستان گرامی، حمله جنایتکارانه و با شرارت بی‌پایان که علیه پناهندگان ایرانی، اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در کمپ لیبرتی انجام گرفت یک امر خوفناک است که باید با شدیدترین لحن محکوم شود و اقدام فوری جامعه بین‌المللی را به همراه بیاورد. عاملان این جنایت جدید علیه بشریت همان افرادی هستند که مرتکب قتل‌عامهای قبلی شده و توسط همان اربابان در بغداد و تهران هدایت شده‌اند.
 
 
پیغام ترور و وحشت رژیم ایران بایستی با صدای بلند و روشن در واشینگتن و تمامی پایتخهای اروپایی شنیده شود. به‌محض این‌که دعوت برای پیوستن به مذاکرات یک بار دیگر و این بار در مورد سوریه اعلام شد این تصمیم غیرعاقلانه بلافاصله رژیم را متقاعد که استراتژی تروریستی آن می‌تواند بدون کمترین ترس از انتقام به‌طور کامل به اجرا در آید. آنچه که امروز در کمپ لیبرتی اتفاق می‌افتاد یک اعلام جنگ علیه تمامی مقررات و قوانین در حفاظت از پناهندگان و مردمی است که به آن نیاز دارند.

این هشداری است مبنی بر این‌که هیچ فرقی بین ترور و وحشتی که توسط داعش و رژیم ایران انجام می‌گیرد وجود ندارد. در این شرایط بسیاری از دوستان سازمان مجاهدین خلق ایران در سراسر جهان با همبستگی نزدیک و دعاهای خود به خانواده‌های قربانیان و تمامی قهرمانان مقاومت ایران می‌پیوندند.



خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar