fredag 22 januari 2016

شرکت مریم رجوی در مراسم سال نو میلادی در شهرداری لوپن در نزدیکی پاریس

27 دی، 1394
در این مراسم که با شرکت منتخبان و مردم شهر لوپن و استان سنت مارن برگزار شد، مدال شهر لوپن به مریم رجوی و نمایندگان انجمن بین‌المذاهب اهدا شد.

روز شنبه ۲۶ دی (۱۶ژانویه)، مریم رجوی در مراسم سال نو میلادی در شهرداری لوپن در نزدیکی پاریس، شرکت کرد.
در این مراسم، به‌دعوت خانم سیلوی فاسیه، شهردار لوپن، آقای قوده، رئیس مجمع بین شهری، متشکل از ۲۷شهر و جمعی از شهرداران و منتخبان و اهالی شهر لوپن و استان سنت مارن از جمله دانیل دو میتز؛ شهردار شهر سنت مر، ارماند ژاکمن؛ شهردار موسلویو، سیسکا جین لو؛ شهردار مسی، لودییچ تورکو؛ شهردار کوربن، هرو توگو؛ شهردار ویلپاریسی، فیلیپ دزکروت؛ شهردار سریز شرکت داشتند.
در آغاز، آقای ارماند ژاکمن، شهردار موسلویو به سخنرانی پرداخت و در ابتدا گفت:
می‌خواهم به شما بگویم که افتخار بزرگی است که از یک بانوی بزرگ و یک شخصیت بین‌المللی استقبال می‌کنیم. خانم رجوی ۳۰ سال است که نبردی خارق‌العاده را پیش می‌برد. من به تمامی همکارانم که این‌جا هستند، فراخوان می‌دهم که به من بپیوندند چرا که تعدادمان برای دفاع از اهداف زیبا باید بیشتر باشد و اگر من امشب آرزویی داشته باشم این است که نبردی که شما طی این مدت طولانی به پیش برده‌اید، خیلی زود به نتیجه برسد و برای شما سال نوی خوبی را آرزو می‌کنم.

سپس خانم فاسیه، شهردار لوپن، طی سخنانی در این مراسم گفت:
افتخار این را داریم که مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، امشب در جمع ماست. او مسلمان است و یک مخالف سرسخت رژیم افراطی مذهبی در ایران است. او زنی متعهد و معتقد است و از شما می‌خواهم که به افتخار او دست بزنید.

سپس مریم رجوی طی سخنانی، از ابتکار شهردار سیلوی فاسیه برای گسترش بردباری بین مذاهب قدردانی کرد و گفت:
روح اسلام که به رحمت و برادری فرا می‌خواند از جنایات تروریستها بیزار است. ۳۵ سال است ما علیه دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران یعنی سرچشمه افراطی‌گری تحت نام اسلام مبارزه می‌کنیم و تاکنون، ۱۲۰هزار نفر از اعضای مقاومت ایران در این مبارزه به‌شهادت رسیده‌اند.
وی گفت:‌ می‌دانید که یک ویژگی مهم بنیادگرایان زن‌ستیزی است. در نقطه مقابل، مقاومت ما به برابری زنان شناخته شده است. زنان عضو این مقاومت در کمپ لیبرتی در عراق، الهام‌بخش زنان و جوانان ایران هستند.
به همین دلیل بارها هدف موشک‌باران و قتل‌عام از سوی عوامل ملاها قرار گرفته‌اند.
مقاومت ایران برای یک جامعه دموکراتیک بر اساس جدایی دین و دولت و برای لغو اعدام مبارزه می‌کند و یک ایران غیراتمی که عامل صلح و بردباری و دوستی در همه جهان باشد.
مریم رجوی خاطرنشان ساخت: چند روز دیگر روحانی رئیس‌جمهور ملاها به پاریس می‌آید. او نماینده مردم ایران نیست. او مدافع دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران است و در زمان او حداقل دو هزار نفر اعدام شده‌اند. مردم ایران انتظار دارند که فرانسه در مقابل او، جانب حقوق‌بشر ایران را بگیرد و خوشحالم که مردم فرانسه در این مبارزه به یاری ما برخاسته‌اند.
در این مراسم مریم رجوی یک جلد کتاب فهرست شهیدان مقاومت و یک لوح یادبود را به‌عنوان سمبلی از مقاومت سرفراز ایران به شهردار سیلوی فاسیه تقدیم کرد.

در ادامه برنامه، آقای لوین، با اشاره به سخنان مریم رجوی گفت: تعهد مشترک شما خانم شهردار و خانم رجوی، ما را به یاد جمله‌یی بسیار معروف از آلبرت اینشتین می‌اندازد که گفته بود جهان خطرناک است نه به‌خاطر کسانی که شربه‌پامیٰ‌کنند، بلکه به‌خاطر کسانی که نگاه می‌کنند و می‌گذارند که این کار انجام شود. ولی شما در مقابل این فجایع سکوت نمی‌کنید بلکه درگیر میٰ‌شوید و این باعث افتخار است.

در پایان این برنامه، خانم فاسیه از کودکان شورای شهر آینده خواست که مدال شهر لوپن را به خانم مریم رجوی و نمایندگان انجمن بین‌المذاهب اهدا کنند.
http://www.mojahedin.org/news/169940/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D9%88-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%84%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar