måndag 25 januari 2016

اطلاعیه‌های جوانان دامغان، شاهرود، کردستان و مشهد در محکومیت سفر آخوند روحانی

 
ما جمعی از دانشجویان دانشگاه دامغان از دولت فرانسه می‌خواهیم که به‌صورت کاملاً شفاف از روحانی بخواهد که به اعدام نوجوانان، شکنجه، شلاق و زندانی کردن افراد به‌دلیل ابراز عقیده، پایان دهد.
رژیم ایران تمامی مرزهای حقوق‌بشر را در کارنامه خود درنوردیده است و این وضعیت واقعاً شرم‌آور است.
نقض حقوق‌بشر دیگر کافی است! حقوق‌بشر حقوق همه ملتها هست و تمامی ملتها حق دارندکه از این حقوق برخوردار باشند. این حق مردم ایران هست که ایران نیز مهد حقوق‌بشر باشد، مهد دموکراسی باشد.
بنابراین از فرانسه می‌خواهیم که از رژیم ایران بخواهد که به وضعیت شرم‌آور حقوق‌بشر در ایران پایان دهد.
جمعی از دانشجویان دامغان
بهمن 94

بیانیه جمعی از جوانان شاهرود در محکومیت سفر آخوند روحانی به فرانسه 

روحانی در شرایطی به فرانسه سفر می‌کند که مردم ایران در بدترین وضعیت اقتصادی قرار دارند. تمامی بودجه کشور یا صرف جنگ در سوریه و یمن می‌شود یا سر از اختلاسهای چند میلیاردی در می‌آورد و یا مثل دکل نفتی گم می‌شود.
بنابراین هر بهانه‌یی تحت عنوان گسترش روابط اقتصادی با اروپا برای بهبود وضعیت اقتصادی در ایران سرابی بیش نیست، بدون شک دلار به دلار سود ناشی از این معاملات تنها و تنها جیب گشاد آخوندها را پرخواهد کرد. و این سفره مردم ایران هست که روز به روز خالی‌تر می‌شود...
بنابراین دست دادن با چنین آخوند جنایتکاری یک اشتباه سیاسی و اخلاقی هست...
فرانسه نباید از یک دیکتاتور استقبال کند... ما جمعی از جوانان شاهرود حضور روحانی در فرانسه را محکوم می‌کنیم.
جمعی از جوانان شاهرود
بهمن 94


بیانیه جمعی از جوانان استان کردستان در محکومیت سفر روحانی به فرانسه 

فرانسه که به سرزمین حقوق‌بشر و مهد دموکراسی شناخته می‌شود در چند روز آینده پذیرای کسی هست که پایه‌یی‌ترین حقوق انسانی جامعه بشری را از مردم میهنمان دریغ کرده است. این آخوند شیاد با شعار اعتدال و دموکراسی پا به صحنه گذاشت ولی با گذشت 2سال در کارنامه خود تنها 2000 اعدام دارد و به این ترتیب بالاترین رکورد اعدام در جهان را به خود اختصاص داده است.
دولت فرانسه نباید چشم خود را بر روی حقایق ایران ببندد و پیکر زخمی حقوق‌بشر در ایران را بیشتر از پیش به‌حال خود رها کنند... چرا که در وضعیت کنونی نقض حقوق‌بشر در ایران بیداد می‌کند...
ما جمعی از جوانان استان کردستان از دولت فرانسه می‌خواهیم که وضعیت تکان‌دهنده حقوق‌بشر در ایران را محکوم کند و عمکرد روحانی و دولت ایران را در رابطه با این پرونده محکوم کند.
جمعی از جمعی از جوانان کردستان
بهمن 94


بیانیه جمعی از جوانان مشهد در محکومیت سفر روحانی به فرانسه 
ما جمعی از جوانان مشهد از دولت فرانسه می‌خواهیم که عملکرد رژیم ایران در رابطه با حقوق‌بشر را محکوم کند. نقض حقوق‌بشر در بحرانی‌ترین شرایط خود در ایران قرار گرفته است اعدامهای گسترده، دستگیریهای کور و نقض حداقل آزادیهای فردی و اجتماعی در میهن‌مان ایران هر روز و هر روز تکرار می‌شود... شاید برای کشوری که مهد دموکراسی می‌باشد درک و باور واقعیت امروز ایران کمی دشوار باشد.. ولی متأسفانه این تراژدی سیاه و تلخ میهن‌مان می‌باشد در حالیکه ایران هم روزگاری مهد تمدن بوده است و حتی منشور حقوق‌بشر اولین بار در این کشور نوشته شد. اگر رژیم ایران وضعیت حقوق‌بشر را تغییر ندهد مطمئن باشید تمامی معاملاتی که با کشورهای اروپایی می‌کند، سود آن حتی یک دلار آن برای بهبود وضعیت مردم به‌کار گرفته نمی‌شود بلکه دلار به دلار خرج خریدن ابزار سرکوب و اعدام، دستگاههای پارازیت، و شکنجه و سرکوب می‌شود. بنابراین از تمامی دولتهای اروپایی می‌خواهیم که از رژیم ایران بخواهند که در مقابل این وضعیت پاسخگو باشند. جمعی از جوانان مشهد بهمن 94.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar