onsdag 29 juli 2015

تأکید برخی نمایندگان کنگره آمریکا بر تغییر رژیم ایران

تأکید برخی نمایندگان کنگره آمریکا بر تغییر رژیم ایران

وزیران امور خارجه، خزانه‌داری و انرژی آمریکا در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان شرکت کردند. 
نمایندگان کنگره به توافق اتمی با رژیم فریبکار و تروریستی آخوندها، هشدار اعتراض و تأکید کردند که این رژیم یک حکومت حامی سرکوب و حامی تروریسم و حامی رژیم اسد است و نیروهای دموکراتیک و آزادیخواه ایران مانند مجاهدین خلق را سرکوب می‌کند.
برخی از نمایندگان کنگره، تأکید کردند که تنها راه‌حل، تغییر رژیم در ایران است و ضمن انتقاد از مذاکره دولت آمریکا با سرکوبگران، تأکید کردند که روحانی و ظریف در سرکوب و پایمال کردن حقوق مردم ایران، فرقی با دیگر سران این رژیم ندارند.
اد رویس، رئیس‌ جمهوریخواه کمیته خارجی کنگره آمریکا ضمن مخالفت با کاهش تحریمها و محدودیتهای رژیم، هشدار داد که رژیم ایران با به دست آوردن امکانات از آنها برای دخالتهایش در منطقه استفاده می‌کند. 
در این جلسه استماع جان کری، وزیر خارجه آمریکا در دفاع از توافق اتمی گفت:«سران رژیم ایران برای همیشه از دستیابی به سلاح هسته‌یی باز داشته شده‌اند و اگر آنها از این امر تخطی کنند، ما متوجه خواهیم شد».
جک لو، وزیر امور خزانه‌داری آمریکا، با تأکید بر این‌که قاسم سلیمانی و سرکردگان سپاه پاسدارانبه‌دلیل حمایت از تروریسم در لیست تحریمها باقی خواهند ماند، گفت: رژیم ایران بر اثر ادامه تحریمها نمی‌تواند به بخش وسیعی از بازارهای بین‌المللی دسترسی داشته باشد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar