fredag 31 juli 2015

باراک اوباما: دموکراتها در مورد توافق اتمی با رژیم ایران پرشکاف هستند

باراک اوباما: دموکراتها در مورد توافق اتمی با رژیم ایران پرشکاف هستند

شبکه خبری سی.ان.ان روز جمعه از واشینگتن گزارش کرد: باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه‌شب بوقت واشینگتن در یک کنفرانس تلفنی با تعدادی از حامیان خود گفت: احساس می‌کند بعضی از اعضای دموکرات کنگره در حمایت خود از توافق اتمی با رژیم ایران در برابر فشارهای سیاسی و کمپین مخالفان در حال کوتاه آمدن هستند و وضعیت پر شکافی پیدا کرده‌اند. اوباما گفت: در حال حاضر مخالفان توافق اتمی با رژیم ایران مانند سیلی به کنگره سرازیر شده‌اند و در حال حاضر 20 میلیون آگهی در مناطق مختلف شهرهای آمریکا برای فشار آوردن علیه اعضای کنگره وجود دارد. 
سی.ان.ان گفت: ارزیابی صریح اوباما در مورد قانونگذاران دموکرات در شرایطی مطرح می‌شود که آنها به‌دنبال تعطیلی پنج هفتهیی کنگره در ماه اوت به حوزه‌های انتخاباتی خود برمی‌گردند. 
باراک اوباما در تماس تلفنی پنجشنبه شب به حامیان خود هشدار داد بدون تلاش آنها مخالفان می‌توانند توافق اتمی با رژیم ایران را متوقف نمایند. او گفت: کارزار مخالفان به‌خوبی تأمین مالی شده و در کار خود پیگیر و سرسخت هستند. 
سی.ان.ان اضافه کرد: اظهارت اوباما در شرایطی مطرح می‌شود که وی روز چهارشنبه به اعضای دموکرات کنگره هشدار داد که توافق اتمی با رژیم ایران را رد نکنند. طبق نظرسنجی مشترک سی.ان.ان و مؤسسه او آر سی 52 درصد مردم آمریکا از کنگره خواهان رد توافق اتمی با رژیم ایران هستند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar