lördag 25 juli 2015

تجمعات اعتراضی کارگران، کارمندان و سایر اقشار در تهران، کرمانشاه، کامیاران، بندر انزلی و مشکین شهر

تجمعات اعتراضی کارگران، کارمندان و سایر اقشار در تهران، کرمانشاه، کامیاران، بندر انزلی و مشکین شهر

خبرهای اعتراضی کارگران، کارمندان و سایر اقشار به جان آمده در روز شنبه 3مرداد 94 را با دو خبر از مشکین شهر آغاز می‌کنیم:
 
در مشکین شهر عده‌یی از کارگران شهرداری در اعتراض به پایین بودن حقوق خود نسبت به خط فقر مقابل شهرداری شهر دست به تجمع زدند.
 
در یک حرکت اعتراضی دیگر کارگران کارخانه قیروآسفالت آذردیلم سهند مقابل شورای شهر مشکین شهر به‌دلیل پرداخت نشدن 5ماه حقوق خود تجمع کردند.
 
در کرمانشاه روز شنبه 3مرداد گروهی ازکارگران شرکت کایکو واقع در شهرک صنعتی کرمانشاه به‌دلیل تعطیل شدن فاز تولید پروفیل، از کار اخراج شدند، و به همین خاطر کارگران در محل شرکت تجمع اعتراض کرده و خواهان بازگشت به کار شدند. کارگران اخراجی دو ماه حقوق طلب دارند.
 

 
در کامیاران تعدادی از کارگران مشغول به‌کار در پروژه مسکن مهر در منطقه شاهو به بهانه نداشتن اعتبار برای ادامه کار ساختمان سازی، از کار اخراج شدند. ایادی رژیم در این پروژه با بی‌احترامی به این کارگران وسایل آنها را از محل پروژه بیرون ریختند. این موضوع باعث اعتراض کارگران شد و در محل پروژه تجمع کرده و خواهان رسیدگی به وضعیت خود شدند.
 
در بندر انزلی رانندگان کامیونهای حمل زباله و رفتگران این شهر در اعتراض به اخراجهای بی‌رویه و نداشتن تأمین شغلی و همچنین پرداخت نشدن ماهها حق بیمه دست از کار کشیدند.
 

 
و در تهران نیز در روز شنبه 3مرداد 94 جمعی از آتش نشانان منطقه 3 در اعتراض به کاهش حقوقشان در برابر شهرداری این منطقه تجمع اعتراضی برپا کردند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar