tisdag 28 juli 2015

کنفرانس خبری قانونگذاران و شخصیتهای اروپایی و متخصصان حقوق‌بشر از آمریکا در مورد جنایات رژیم ایران

کنفرانس خبری قانونگذاران و شخصیتهای اروپایی و متخصصان حقوق‌بشر از آمریکا در مورد جنایات رژیم ایران

کنفرانس خبری بر روی اینترنت تحت عنوان «چهره واقعی (آخوند) روحانی و دیکتاتوری حاکم بر ایران»، برگزار شد.
 
شرکت کنندگان در این کنفرانس عبارتند از: جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا، سناتور لوچو مالان دبیر هیأت‌رئیسه سنای ایتالیا، بروس مک‌کولم رئیس مؤسسه استراتژی‌های دموکراتیک، پروفسور دانا هیوز محقق برجسته بین‌المللی درباره قاچاق انسان از دانشگاه رود آیلند آمریکا، استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق، پیتر مورفی رئیس سازمان استرالیایی‌ها در حمایت از مقاومت ایران و محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت.
شرکت کنندگان در سخنان خود وضعیت وخامت‌بار حقوق‌بشر در ایران تحت حاکمیت آخوندها و سفر برنامه‌ریزی شده موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران را محکوم کردند.
 
جولیو ترتزی گفت: که مقامهای غربی باید هر گونه بهبود روابط با رژیم ایران را به بهبود وضعیت حقوق‌بشر مشروط کنند این رژیم بزرگ‌ترین اعدام‌کننده جوانان است و بالاترین تعداد اعدام را به نسبت جمعیت در جهان دارد. امروز مصطفی پورمحمدی که در قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی نقش داشته در دولت روحانی است.
 
سناتور لوچو مالان گفت: این رژیمی است که مخالفان خود را اعدام می‌کند و مردم را سرکوب می‌کند و نباید با آن وارد توافق شد. این یک حکومت حامی تروریسم است.
سناتور مالان گفت: از دولت ایتالیا خواهد خواست موگرینی را در ارتباط با سفرش به ایران مورد سؤال قرار بدهد.
 
محمد محدثین گفت: برای مردم ایران و منطقه، مسأله فقط بر سر برنامه اتمی رژیم ایران نیست؛ این اشتباه بزرگی است که جامعه بین‌المللی تلاش کند حقوق‌بشر مردم ایران را از این موضوع جدا کند.
وی با یادآوری سالگرد قتل‌عام 30هزار زندانی مجاهد و مبارز در سال 1367 گفت: جامعه جهانی و ملل‌متحد باید این نسل‌کشی و قتل‌عام را در دستور کار خود قرار دهد و آن‌را به دادگاه جنایی بین‌المللی ارجاع کند.
 
استرون استیونسون سفر آتی موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران را به‌شدت محکوم کرد و گفت: نباید از یاد برد که بزرگ‌ترین صادرات رژیم ایران، تروریسم است.
 
پرفسور دانا هیوز گفت، اقدامات سرکوبگرانه رژیم علیه مردم را می‌توان «تروریسم داخلی» نامید. رژیم ایران از سفر موگرینی برای تبلیغات خود سوءاستفاده خواهد کرد.
 
در ادامه این کنفرانس خبری بروس مک‌کولم با یادآوری سالگرد قتل‌عام سال 67 و با اشاره به اظهارات آقای محدثین گفت: به قدر کافی شواهد وجود دارد تا این پرونده به دادگاههای بین‌المللی ارجاع شود...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar