31تیر 94 - سرکرده پلیس راه استان کرمان از کشته شدن 10نفر و مجروح شدن 66نفر در 30سانحه رانندگی در تعطیلات چند روزه در جادههای استان کرمان خبر داد. این کارگزار رژیم بدون اشاره به عدم تناسب بار ترافیک با ظرفیت جادهها، فقدان سیستم ایمنی کامل در خودروها، و کیفیت نازل تولید خودروهای ساخت رژیم، تقصیر تمام تصادفات را به گردن رانندگان انداخت.
بیشتر بخوانید:
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر 16تیر 94 بانک جهانی در بررسیهای خود وضعیت حوادث جادهای در ایران را ’بحرانی’ اعلام کرده است. در هر ساعت 8 ایرانی در اثر تصادفات جادهای جان خود را از دست میدهند.
بهنوشته روزنامه حکومتی شهروند 24فروردین 94 کمتر فردی در ایران هست که حداقل یکی از اقوام درجه یک یا دو او جان خود را در حوادث رانندگی از دست نداده باشد در میان ۱۹۰ کشور جهان ایران تحت حاکمیت آخوندها در زمینه تصادفات رتبه 189 را دارا است و تنها کشور سیرالئون است که رتبهاش بالاتر از رژیم است.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت آخوند حسن روحانی گفته است طی ده سال گذشته سرمایهگذاری بسیار کمی در بخش نگهداری جادههای کشور انجام شده است. به همین خاطر امروز بیش از ۴۰ درصد از جادههای کشور در وضعیت نامناسبی قرار دارند و برای روکش آسفالت آنها بهطور یکجا، هزاران میلیارد تومان بودجه لازم است.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر 16تیر 94 اگر میانگین ۲۳ تا ۲۷ هزار کشته در حوادث رانندگی در طول سال را همراه با میانگین ۲۵۰ هزار زخمی این حوادث در نظر بگیریم، گویی هر سال در ایران یک زلزله بزرگ با این مقدار کشته و زخمی اتفاق میافتد. همچنین تعداد تلفات جادهای کشور در سال با تلفات یک جنگ تمامعیار برابری میکند.
در سال 92 ایران در تلفات جادهای در بین 180کشور که مورد بررسی قرار گرفتهاند رتبه 177 را داشته است. نرخ سوانح رانندگی در ایران 20 برابر نرخ میانگین جهانی است، ایران میان 190 کشور که از نظر ایمنی و تصادفات رانندگی که بررسی شدهاند رتبه189 را کسب کرده است. بر اساس آمارهای جهانی تلفات رانندگی در ایران ۱.۵ برابر بیشتر از میانگین بینالمللی و سه برابر ترکیه و آمریکا، پنج برابر ترکیه و کانادا شش برابر سنگاپور و ژاپن، هفت برابر آلمان، نه برابر هلند و انگلیس است.
بر اساس تحقیقات بهعمل آمده توسط کارشناسان اداره راهور پلیس راهنمایی و رانندگی در سال ۹۳ نزدیک به ۱۵۶ هزار تصادف در جادههای کشور ثبت شده که ۵۴ هزار مورد تصادف که نزدیک به یک سوم کل تصادفات را تشکیل میدهد مربوط به عوامل ناشی از مشکلات مربوط به جادهها بوده است.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر 16تیر 94 بانک جهانی در بررسیهای خود وضعیت حوادث جادهای در ایران را ’بحرانی’ اعلام کرده است. در هر ساعت 8 ایرانی در اثر تصادفات جادهای جان خود را از دست میدهند.
بهنوشته روزنامه حکومتی شهروند 24فروردین 94 کمتر فردی در ایران هست که حداقل یکی از اقوام درجه یک یا دو او جان خود را در حوادث رانندگی از دست نداده باشد در میان ۱۹۰ کشور جهان ایران تحت حاکمیت آخوندها در زمینه تصادفات رتبه 189 را دارا است و تنها کشور سیرالئون است که رتبهاش بالاتر از رژیم است.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت آخوند حسن روحانی گفته است طی ده سال گذشته سرمایهگذاری بسیار کمی در بخش نگهداری جادههای کشور انجام شده است. به همین خاطر امروز بیش از ۴۰ درصد از جادههای کشور در وضعیت نامناسبی قرار دارند و برای روکش آسفالت آنها بهطور یکجا، هزاران میلیارد تومان بودجه لازم است.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر 16تیر 94 اگر میانگین ۲۳ تا ۲۷ هزار کشته در حوادث رانندگی در طول سال را همراه با میانگین ۲۵۰ هزار زخمی این حوادث در نظر بگیریم، گویی هر سال در ایران یک زلزله بزرگ با این مقدار کشته و زخمی اتفاق میافتد. همچنین تعداد تلفات جادهای کشور در سال با تلفات یک جنگ تمامعیار برابری میکند.
در سال 92 ایران در تلفات جادهای در بین 180کشور که مورد بررسی قرار گرفتهاند رتبه 177 را داشته است. نرخ سوانح رانندگی در ایران 20 برابر نرخ میانگین جهانی است، ایران میان 190 کشور که از نظر ایمنی و تصادفات رانندگی که بررسی شدهاند رتبه189 را کسب کرده است. بر اساس آمارهای جهانی تلفات رانندگی در ایران ۱.۵ برابر بیشتر از میانگین بینالمللی و سه برابر ترکیه و آمریکا، پنج برابر ترکیه و کانادا شش برابر سنگاپور و ژاپن، هفت برابر آلمان، نه برابر هلند و انگلیس است.
بر اساس تحقیقات بهعمل آمده توسط کارشناسان اداره راهور پلیس راهنمایی و رانندگی در سال ۹۳ نزدیک به ۱۵۶ هزار تصادف در جادههای کشور ثبت شده که ۵۴ هزار مورد تصادف که نزدیک به یک سوم کل تصادفات را تشکیل میدهد مربوط به عوامل ناشی از مشکلات مربوط به جادهها بوده است.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar