måndag 28 december 2015

تجمع و تحصن صدها کارگر صنعت برق کشور در مقابل مجلس ارتجاع




کارگران متحصن تهدید کرده‌اند که با بلاک اوت قطع سراسری برق کشور، خواسته‌های خود را پیگیری می‌کنند، تهدیدی که به نظر می‌رسد موجب نگرانی وزارت نیروی آخوند روحانی شده است.

این کارگران دارای تحصیلات عالی در مراکز معتبر آموزش عالی، با قراردادهایی با درآمدهای ناچیز استخدام شده‌اند و تاکنون چندین بار برای أعاده حقوق خود دست به اعتراض زده‌اند.

خواسته‌های مشروع این کارگران بارها طی سالهای قبل در دوران پاسدار احمدی‌نژاد و دولت روحانی با وعده‌های دروغ همراه بوده است.
نمایندگان این کارگران هفته پیش با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به خبرگزاریها و روزنامه‌های کشور اعلام کرده بودند که از روز ششم دی تجمع صنفی اپراتورهای قرارداد کار معین پست‌های فشار قوی برق تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

اولین تجمع این کارگران، دی‌ماه سال قبل مقابل مجلس ارتجاع برگزار شد. این کارگران در آخرین روز فروردین ١٣٩۴ نیز با تجمع مقابل دفتر آخوند روحانی حقوق و خواست‌های خود را پیگیری کردند. کارگران خسته از روند طولانی رسیدگی به‌درخواست‌های مشروع و ابتدایی خود اول آذر 94نیز در مقابل سازمان مدیریت و مجلس ارتجاع دست به تجمع زدند. پس از این نقض وعده‌های مکرر اکنون نمایندگان کارگران باز در تهران جمع شده‌اند. این بار اما این کارگران که همه راههای مشروع و قانونی را با صبر و حوصله پیش برده‌اند با خود چادر و امکاناتی همراه کرده‌اند و تصمیم دارند تا حصول نتیجه مطلوب و گرفتن حقوق قانونی خود در سرمای زمستان در مقابل مجلس چادر بزنند.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar