lördag 26 december 2015

گرامیداشت میلاد عیسی مسیح (ع) در کلیسای سن-ژرمن دپره پاریس - ۲۴دسامبر ۲۰۱۵


سپس مراسم کریسمس در کلیسای سنت ژرمن دپره پاریس با نیایشها، خواندن اشعار و سرودهای مذهبی و نواختن ارگ ادامه یافت. در این مراسم، مریم رجوی در برابر نماد میلاد حضرت مسیح (ع)، سبد گل گذاشت. رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت سپس از نمادهای تاریخی کلیسا از جمله محل یادبود فیلسوف بزرگ فرانسوی رنه دکارت بازدید کرد.

کشیش کلیسا در آغاز نیایش خود، ضمن تبریک و خیرمقدم به حضار، از حضور خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و هیأت همراه ایشان در مراسم کریسمس تشکر کرد و عید میلاد مسیح را تبریک گفت.

او در پایان مراسم کریسمس نیز با تأکید بر همبستگی پیروان ادیان و مذاهب مختلف و با اشاره به حضور هیأت مقاومت، مقاومت ایران گفت: ما همزمان با مسلمانان دعا می‌کنیم و یادآور می‌شویم که آنها هم تولد پیامبر خود را جشن می‌گیرند.

کشیش کلیسا:
برادران و خواهران در این کلیسا گردهم آمده‌ایم تا شادی کریسمس را جشن بگیریم.

جهانی مملو از تلاطم و خشونت و جنگ و بدبختی، ما شاهدان نور کریسمس هستیم. خوب است که امشب می‌توانیم دعا کنیم، به‌همراه هم، برای صلح و عدالت در کشور ما و نیز در همه کشورهای جهان و خوب است که آن‌را به‌همراه خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران انجام می‌دهیم، او خواست امشب به کلیسای ما بیاید و با ما دعا کند، به‌همراه هیأتی از ایرانیان در تبعید. به نام شما، به آنها درود می‌فرستم. به همراه هم، برای کشورهایمان دعا کنیم و برای همه کسانی که در این جهان زندگی می‌کنند. همچنین به‌یاد همه برادران مسیحیمان در خاورنزدیک و خاورمیانه باشیم، به‌همراه هم خودمان را زیر نظر خدا قرار بدهیم که از ما، همه ما همان‌طور که هستیم، استقبال می‌کند

مریم رجوی ضمن تهنیت میلاد مسیح گفت: من برای دعا در پیشگاه مسیح (ع) به این‌جا آمده‌ام. دعا برای نجات مردم سرکوب شده‌ام در ایران. دعا برای نجات مردم خاورمیانه از چنگال استبداد و افراطی‌گری تحت نام اسلام. و برای شما پیام ایرانیان و مسلمانان و به‌خصوص پیام زنان و مردانی را که در لیبرتی پایداری می‌کنند، به‌همراه آورده‌ام.

وی گفت: در نخستین عید پس از جان باختن شمار کثیری از مردم پاریس در حمله تروریستی ۱۳ نوامبر، آرامش روح آنان و تسلی خانواده‌هایشان را از خدای بزرگ مسألت می‌کنم و به‌عنوان یک زن مسلمان تأکید می‌کنم که روح اسلام از خشونت و تروریسمی که به نام خدا صورت گرفته بیزار است.


خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar