söndag 28 juni 2015

تاريخ: AM 9:35:35 1394/4/7 سخنرانی سناتور پدرو آگرامونت - رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا در مجمع پارلمانی شورای اروپا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - 23خرداد 94

متشکرم، بسیار خوشحالم از این‌که بار دیگر همگی شما را می‌بینم و امیدوارم امسال شاهد پیروزی نهایی شما باشیم. به‌عنوان رئیس گروه احزاب مردم اروپا در مجمع پارلمانی شورای اروپا من دو بار خانم رجوی را دعوت کرده‌ام تا در جمع گروه سیاسی ما سخنرانی کند، زیرا معتقدم، او یک رهبر فوق‌العاده است، دستاوردهای غیرقابل‌تصور او، و ماهیت واقعاً دموکراتیک او، شایسته تقدیر است.
حضور خانم رجوی در مجمع پارلمانی شورای اروپا همواره حمایتهای بسیاری را برای جنبش جلب کرده و در اجلاس ماه ژانویه که او مهمان ما بود، 200 نماینده پارلمان از تقریباً 30 کشور مختلف و تمامی طیف‌های سیاسی، بیانیه‌یی را امضا کردند که از برنامه 10 ماده‌یی او برای آینده ایران حمایت می‌کرد.

اما اجازه بدهید همچنین در مورد یک لحظه چشم‌گیر در اجلاس ماه ژانویه‌مان در استراسبورگ برایتان بگویم، هنگامی که هفتادمین سالگرد آزادی آشویتس را گرامی داشتیم و به قربانیان هولوکاست ادای احترام کردیم، در این هنگام ما خانم رجوی را در کنار خودمان داشتیم. او در این مراسم شرکت کرد، همراه با مقامات بلندرتبه شورای اروپا. به‌عنوان رهبری که درد و رنجهای بسیاری را تحت یک دیکتاتوری مذهبی بی‌رحم تجربه کرده، او قوی‌ترین احساسات را در این مراسم داشت. برای ما اروپایی‌ها آشویتس یک سمبل (رفتار) غیرانسانی است که هم وحشیانه و هم سازمان‌یافته است؛ نمایانگر یک دستگاه نابودسازی تمامی لایه‌های اجتماعی است و هدفش نابودی کرامت، آرزوها و تاریخ افراد است. این دقیقاً همان کاری است که آخوندها امروز در ایران انجام می‌دهند، لذا ما وظیفه داریم که از وقوع دوباره هولوکاست ممانعت کنیم.
پس بسیار امیدوارم که بتوانیم تلاشهایمان را در مجمع شورای اروپا به تصمیمات جدی ارتقا بدهیم که دولتهای عضو شورای اروپا را ملزم به اتخاذ سیاستی درست در رابطه با ایران بکند و از جنبش شما به‌ طور کامل حمایت حمایت کند. از شما بسیار متشکرم.
زنده باد مریم رجوی، زنده باد ایران آزاد. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar