måndag 22 juni 2015

سخنرانی محمد الحاج - نماینده پارلمان اردن از شخصیتهای شرکت کننده در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

بسم‌الله الرحمن الرحیم
درود خدا بر محمد و آل محمد
السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
درود به مردم ایران در خاک ایران. درود به مردم اردن که از ظلم و استبداد رژیم استبدادی آخوندی ایران رنج می‌کشند. درود به مجاهدین لیبرتی. مقاومت‌کنندگانی که از کمپ اشرف آواره شدند و در کمپ لیبرتی رنج می‌کشند. درود به آنها.

از اردن، از مملکت اردن هاشمی نزد شما آمده‌ایم که یک و نیم میلیون سوری را که به‌خاطر رژیم استبدادی سوریه، مورد حمایت رژیم آخوندی، هجرت کرده و یا رانده شده‌اند در خود جای داده است. اردن همچنین نیم میلیون عراقی را مهمان خود دارد که از آشوبی که آمریکا و رژیم ایران در عراق ایجاد کرده‌اند، رنج کشیده‌اند.

آمده‌ام و با خود امضای بیش از نیمی از اعضای مجلس نمایندگان اردن را دارم که از مقاومت و جنبش مسلمان مجاهدین خلق حمایت می‌کنند. این بیانیه از ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودیحمایت می‌کند. حمایت می‌کند از همان ائتلاف عربی که برای کمک به یمن قیام کرد علیه استعمار و دخالت آشکار رژیم ایران که از حضور برخی‌ها سوء‌استفاده کرد و این آشوب و این کشتار را در خاک یمن برادر ایجاد کرد.

بله این بیانیه بر ضرورت توجه جهان عرب و سایر کشورها بر خطر رژیم ایران به‌خاطر دخالتهای آشکارش در منطقه عربی و آشوب‌هایی که در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و دیگر کشورهای عربی ایجاد کرده تأکید می‌کند. همه اینها به‌خاطر سکوت کشورهای عربی و غیرعربی و آمریکاست که از چنین دخالتی حمایت کرد. بله، بیش از نیمی از اعضای مجلس نمایندگان اردن از شما حمایت می‌کنند و با شما همراهند و آرمان شما را درک می‌کنند، انشاءالله تا پیروزی و تا این‌که با شما در تهران دیدار کنیم، در حالیکه سازمان مجاهدین خلق شعار دموکراسی، عدالت و آزادی را به‌جای ظلم و استبداد و زور و فقر در دست دارد. همان ظلمی که رژیم به‌نام صدور انقلاب بر مردم ایران روا داشت. یک‌بار دیگر درود به مردم ایران و انشاءالله با شما در تهران دیدار خواهیم کرد، بعد از پیروزی محتوم بأذن الله.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar