fredag 23 november 2018

قطع ارتباطات تلفنی و اینترنتی نمایندگی بانک ملی رژیم ایران در آلمان

  • 1397/09/02
بانک ملی رژیم ایران در هامبورگ
بانک ملی رژیم ایران در هامبورگ
شرکت تلفن آلمان ارتباطات تلفنی و اینترنتی شعبه بانک ملی در این کشور را قطع کرده است. با محرومیت رژیم ایران از شبکه بین‌المللی سوئیفت فعالیت مؤسسات اقتصادی و مالی ایرانی در خارج با مشکل جدی مواجه می‌شود.
تله کام شرکت تلفن آلمان ارتباطات تلفنی و اینترنتی بانک ملی رژیم ایران در این کشور را قطع کرد. این شرکت گفته است به‌دنبال تحریم‌های بانک ملی رژیم توسط آمریکا، این بانک از این پس قادر نخواهد بود حساب خود را بپردازد.
روزنامه آلمانی هندلزبلات روز پنجشنبه (۲۲نوامبر، اول آذر ۹۷) نوشت از حدود ده روز پیش ارتباطات تلفنی و اینترنتی بانک ملی در آلمان قطع شده است. این شرکت تلفن عقیده دارد که به‌دنبال دور تازه تحریم‌های ایالات متحده، رژیم دیگر به شبکه بین‌المللی سوئیفت دسترسی ندارد، لذا قادر به پرداخت هزینه‌های خود در خارج نیست.
هلموت گوتلیب، مدیر شعبه بانک ملی، به روزنامه مزبور گفته است که فعالیت بانک ملی در آلمان عملاً فلج شده است.
بر وجود این‌که کشورهای اتحادیه اروپا هنوز به توافق اتمی با رژیم ایران ملتزم هستند ولی به‌دلیل خودداری سوئیف از خدمات رسانی به رژیم به‌دلیل تحریمها، معاملات مالی رژیم ایران با اروپا با موانع جدی روبه‌رو شده است.

وزرای خارجه و خزانه‌داری آمریکا امروز دوشنبه ۱۴آبان۹۷در اولین روز اعمال تحریمهای نفتی و بانکی علیه رژیم در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک جزئیات بیشتری از شرکتها و نهادهای وابسته به رژیم ایران که در لیست تحریمهای آمریکا قرار دارند را اعلام کردند.
وزیر خزانه‌داری آمریکا علاوه بر بانک مرکزی رژیم، سازمان انرژی اتمی و خطوط هواپیمایی ایران‌ایر را در میان لیست جدید ۷۰۰شرکتی اعلام کرد که مورد تحریم قرار گرفته‌اند.
دو وزیر تأکید کردند در این دور از تحریمها بیش از ۵۰بانک رژیم و همچنین نیز ۲۰۰فرد و کشتی در بخش کشتیرانی رژیم تحریم شده‌اند.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد تا کنون بیش از ۲۰کشور خرید نفت از رژیم ایران را متوقف کرده‌اند و رژیم بیش از دو و نیم میلیارد دلار از درآمد نفتی خود را از دست داده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar