måndag 31 augusti 2015

پاسدار سعید قاسمی: رفسنجانی فتنه اکبر است

پاسدار سعید قاسمی: رفسنجانی فتنه اکبر است

پاسدار سعید قاسمی سرچماقدار خامنه‌ای در ویدئویی که در اینترنت منتشر شده، رفسنجانی را فتنه اکبر لقب داد که قصد دارد رهبری رژیم را شورایی کند. 

وی گفت:

پسرم، دخترم، اینها از اصل انقلاب فاصله گرفتند. اگر از اول داشتند بازی کردند، نمی‌دونیم، بعدش پیچیدند، پیچ پیچیدند، پیچ صاف بود اینها نچیدند، اینها داستانها هستش که میگن و اینها، به ما ربطی نداره، باید خودشون جواب بدند، ممکنه این آقا تا امروز ادای انقلابیها رو درمیاره. از این‌جا رفت بیرون یک چیز نامربوط خورد خزعبلات میگه. باید یک دونه بزنی توی گوشش، اقا چی خوردی چه شده، اینها. حالا وارد فتنه اکبری شدیم اینها، که نوید داده شده بوده، کتابها رو بخونید که در نبرد آخرالزمانی اهل فتنه خودی‌اند. 

اینها با قیافه‌یی حق به جانب و طرفدار دین و ولایت همه را بی‌دین معرفی می‌کنند، بیسواد، اکبر خاطره هم برگشت گفتش که روستایی. اون موقع که ما انقلابی بودیم شما توی روستا می‌چریدید اینها و اونها، الآن اینها اومدند برای من دارند تعیین‌تکلیف می‌کنند. و می‌شود که رهبریت را شورایی کرد و ما باید به دوستان بقبولانیم که می‌شود رهبریت هم، شتر در خواب. بچه‌ها حواسمون جمع نباشه برای حضرت روح‌الله شد. و زبونم لال می‌شود که دوباره هم سه نقطه. 

خدا نباشم، سیدعلی اینها رو با یک متن دیگه بنویسه، نباشم، من نباشم.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar