fredag 28 augusti 2015

هشدار خامنه‌ای نسبت به مخاصمات درونی و بحران اقتصادی

هشدار خامنه‌ای نسبت به مخاصمات درونی و بحران اقتصادی

ولی‌فقیه ارتجاع در دیدار با هیأت دولت آخوند روحانی، سخنرانی خود را به بحرانهای گریبانگیر رژیم اختصاص داد و با اذعان به این‌که رژیم ناگزیر از تن‌دادن به توافق زهرآلود اتمی بوده است، نسبت به پیامدهای آن ابراز نگرانی کرد:
ما درباره‌ی مسأله‌ی هسته‌یی تا حالا خیلی حرف زدیم، مطالب زیادی گفته‌ایم و شنیده‌ایم و آنچه مهم است این است که این مذاکرات را آقایان توانستند ختم کنند، چون بالاخره خود کش دادن مذاکرات یک مسأله‌ای بود و توانستند سر این مسأله را ببندند؛ خود این خیلی کار مهمّی است. حالا ان‌شاءالله که اگر گوشه‌کنارش مشکلی هم وجود داشته باشد، با تدبیر شماها و دیگرانی که مسئولند، برطرف خواهد شد.
یک نکته‌یی را من در این مسأله‌ی هسته‌یی و تمام شدن مسأله‌ی هسته‌یی در ذهنم هست که جزو نگرانی‌های من است، جزو دغدغه‌های بنده است و آن این است که ما توجّه کنیم به هدفهایی که دشمنان صریح جمهوری اسلامی در ذهن خودشان دارند می‌پرورانند و کارهایی که می‌خواهند انجام بدهند.
دستگاههای مختلف، دستگاههای اقتصادی، دستگاههای فرهنگی توجّه داشته باشند که ما در داخل نقشه‌ی طرّاحی شده‌ی دشمن قرار نگیریم و بازی نکنیم.
خامنه‌ای نسبت به مخاصمات درونی و بحران اقتصادی رژیم نیز هشدار داد و گفت: حاشیه‌سازی‌ها تشتّت‌آور است و نباید حاشیه‌سازی شود و مجموعه‌ی اقتصادی حتی برنامه‌ی ششم و برنامه و بودجه‌های سالیانه، همه باید بر اساس اقتصاد مقاومتی و کاملاً منطبق با این سیاست‌ها باشد.

وی تأکید کرد بخشهای خارج از دولت از جمله بسیج هم باید در اقتصاد رژیم نقش ایفا کنند.

ولی‌فقیه ارتجاع که از طریق نماینده‌اش در دانشگاهها هر گونه کنسرت را در دانشگاهها ممنوع کرده است، با اشاره به بن‌بستهای رژیم در زمینه فرهنگی، دستور سانسور بی‌محابا برای هر نوع مطلب، فیلم و نمایش که علیه بنیادهای رژیم آخوندی باشد را صادر کرد:
رودربایستی ندارد. اگرچنان‌چه می‌بینید فلان تئاتر، فلان فیلم، فلان کتاب، فلان نشریه با مبانی انقلاب و مبانی اسلام مخالف است، جلویش را بگیرید و با آن برخورد بکنید.
رهاسازی فرهنگ اصلاً جایز نیست.
یعنی مراقبت بشود آنچه اصل است، این است که مبانی انقلاب و مبانی استقلال کشور امام و مانند اینها باید محفوظ باشد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar