måndag 31 augusti 2015

سی.ان.ان: توافق اتمی با رژیم ایران حزب دموکرات آمریکا را شقه کرده است

سی.ان.ان: توافق اتمی با رژیم ایران حزب دموکرات آمریکا را شقه کرده است

تلویزیون سی.ان.ان روز یکشنبه 8شهریور94 گزارش داد: نشست تابستانی کمیته ملی حزب دموکرات به اتمام رسید ولی در صورتجلسه رسمی این نشست شما نمی‌توانید قطعنامه حمایت از توافق اتمی باراک اوباما با رژیم ایران را پیدا کنید. 
سی.ان.ان این موضوع را یک آبروریزی برای باراک اوباما توصیف کرد و گفت: توافق اتمی با رژیم ایران حزب دموکرات را شقه کرده است تا جائیکه دبی وسرمن شولتز رئیس کمیته ملی حزب دموکرات از ایالت فلوریدا هنوز موضع خود در رابطه با توافق اتمی را روشن نساخته است. 
سی.ان.ان اضافه کرد در حالی‌که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا وارد جنگی با کنگره در رابطه با توافق اتمی و وتوی احتمالی تصمیم کنگره می‌شود، او به تمامی آرای حزب دموکرات که می‌تواند جمع‌آوری کند نیاز دارد. جاناتان مارتین از روزنامه نیویورک تایمز گفت: اوباما قادر به دریافت کمک از حزبی که آن را رهبری می‌کند نبود. مارتین گفت: کمیته ملی حزب دموکرات که تحت کنترل اوباما می‌باشد نتوانست قطعنامه‌یی در حمایت از توافق اتمی اوباما با رژیم ایران تصویب کند، مشاهده این وضعیت حزب مقداری آبروریزی برای دولت اوباما می‌باشد. 
سی.ان.ان گفت اوباما دبی وسرمن شولتز را خودش برای منصب ریاست کمیته ملی حزب دموکرات مشخص کرده بود. 
بر اساس گزارش روزنامه واشینگتن پست دبی وسرمن شولتز از تصویب این قطعنامه در کمیته ملی حزب دموکرات جلوگیری کرده است. اکثر ساکنان حوزه انتخاباتی وی مخالف توافق اتمی با رژیم ایران هستند. او که خودش عضو مجلس نمایندگان آمریکا می‌باشد هنوز تصمیم خود در مورد توافق اتمی را اعلام نکرده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar