fredag 28 augusti 2015

بزرگ ترین دلال نفتی ایران، درصدد خروج اموال خود از کشوراست


  • Unbenannt

پس از درج خبری درسحام نیوز که درباره خروج «مراد شیرانی» دلال مشهور نفتی و ارتباط وی با برخی محافل امنیتی که منجر به ممنوع الخروج شدن وی از کشور توسط مراجع قضایی جمهوری اسلامی گردید، اینک اخبار رسیده حکایت از خروج اموال دلال معروف نفتی که از وی با عنوان« دلال قمارباز» نام برده می‌شود، حکایت دارد.
براساس اطلاع وب‌سایت شفاف نیوز، نزدیک به مصطفی پورمحمدی وزیردادگستری جمهوری اسلامی، «رضا مصطفوی طباطبایی» قصد دارد با ارائه وکالت‌نامه‌ای به «غلامرضا سعادت» وکیل خود، اموال منقول و غیرمنقول خود را از ایران خارج کرده و به کشور فرانسه منتقل نماید.
مطابق اسناد موجود، «غلامرضا سعادت» که کارت معافیت از خدمت سربازی خود را درسال ۱۳۸۳ با عنوان «معافیت رهبری» دریافت کرده است، وظیفه خروج اموال «رضا مصطفوی طباطبایی» را از کشور برعهده دارد.
Gholamreza-saadat-saham-news-580x400
گفته می‌شود«رضا مصطفوی طباطبایی» هم اکنون درشهر موناکو فرانسه اقامت دارد و وکالت‌نامه ارائه شده را سفارت ایران در دوبی، به «غلامرضا سعادت» تنظیم کرده است.
بنا به اطلاع خبرنگارسحام، «رضا مصطفوی طباطبایی» که دلالی قرارداد «کرسنت» را نیز برعهده داشته، در زمان رسیدگی به پرونده این شرکت نفتی، مدتی نیز بازداشت شده است. وی در شرکت «سپنتا اینترنشنال» نیز با «مراد شیرانی» شراکت دارد.
Reza-Mostafavi-tabatabaei-saham-news-e1424180534663
پیش‌تر درج خبری درسحام که خبر از خروج مخفیانه اموال «مراد شیرانی» ازکشور را می‌داد، موجب ممنوع الخروج شدن وی از کشور گردید و روند انتقال اموال این دلال نفتی به خارج ازکشور را متوقف کرد.
براساس گزارشات و مدارک موجود، «رضا مصطفوی طباطبایی» در زمان بازداشت خود توسط «رضا یوسفی» بازجوی پرونده، به همکاری با نهادهای امنیتی ترغیب شد و پس ازقبول این همکاری، تبدیل به بزرگ‌ترین دلال نفتی ایران شده است. برخی نهادهای امنیتی از«مصطفوی طباطبایی» به‌عنوان«پوشش» برخی اقدامات غیرقانونی خود استفاده می‌کنند، تا جایی‌که پس از این همکاری، خریداری ۱۴ دکل نفتی شامل ۱۰ دکل خشکی و۴ دکل دریایی از کشورچین(بدون انتقال فن‌آوری به ایران) به وی واگذار شده و بدین‌ترتیب بزرگ‌ترین قرارداد خرید نفتی به «رضا مصطفوی طباطبایی» واگذار شده است.
اسناد موجود دراختیارسحام، ازعمق نفوذ «رضا مصطفوی طباطبایی» برارکان کشور، مدیران ارشد انرژی وزارت اطلاعات دولت قبل، برخی آقازاده‌ها و نمایندگان مجلس حکایت دارد. به طوری‌که افراد زیادی با پرداخت مبالغی به همکاری با وی اقدام کرده اند و اسناد متعددی از این پرداخت‌ها نزد «رضا مصطفوی طباطبایی» وجود دارد که مانع از هرگونه پیگیری قضایی جدی برای تعقیب وی شده است.
گفتنی‌است «رضا مصطفوی طباطبایی» درسال ۱۳۸۹ ازکشور ممنوع الخروج بوده، اما با استفاده از ارتباطات خاص خود، این ممنوع الخروجی را رفع و به کشور فرانسه گریخته است.
Reza-mostafavi-tabatabaei-saham-news-533x400
این دلال بزرگ نفتی با برخی آقازاده‌ها و دست اندرکاران کشور، اسناد «جعاله» را به امضاء رسانیده است که برطبق این اسناد، دوطرف از هرگونه خیانت به یکدیگر منع شده و هرخیانتی به طرف مقابل، تاوان سنگینی را در پی دارد.
شایان ذکراست این اسناد دربرگیرنده عکس‌ها و فیلم‌هایی است که به تناوب اطلاع رسانی خواهد شد. این اسناد مشخص می‌کند که در دوره ریاست ۸ ساله «محمود احمدی نژاد» بر دولت جمهوری اسلامی، چطور یک «دلال قماربازنفتی» ازصدر تا ذیل برخی دستگاه‌های امنیتی وآقازاده‌ها را آلوده کرده است.
شایسته است قوه قضاییه جمهوری اسلامی بخشی ازحساسیت فوق العاده خود بر زندانیان وفعالان سیاسی – مدنی، را برغارتگران بیت المال متمرکز کند تا مبارزه با مفاسد اقتصادی در حد شعار و تشکیل جلسات مختلف و برگزاری همایش‌ها متوقف نماند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar