lördag 26 september 2015

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان در حمایت از تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان در حمایت از تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

زندانیان سیاسی زندان زاهدان در حمایت از تجمع گسترده ایرانیان در مقابل مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک در اعتراض به حضور آخوند روحانی بیانیه‌یی صادر کردند.
 
در این بیانیه آمده است:
در مدتی که روحانی بر مسند ریاست‌جمهوری رژیم ایران تکیه زده، آمار اعدامها، شکنجه زندانیان، دستگیریهای غیرقانونی و تضییع حقوق اصناف، معلمان و کارگران به‌صورت نجومی تشدید شده و نقض حقوق‌بشر در سطح جامعه و به‌خصوص داخل زندانها بیداد می‌نماید.
 
 حالا برای ما مبهم و جای سؤال است که هیأت ایرانی با چه حق و منطقی می‌خواهد از حق هفتاد و پنج میلیون ایرانی در مجامع بین‌المللی دفاع نماید.
در حالیکه خودشان همواره جنایتهای نابخشودنی و جبران ناپذیری علیه ملت ایران مرتکب گردیده‌اند.
 
لذا اینجانبان از دبیرکل سازمان ملل‌متحد و سایر هیئتهای دیپلوماتیک و کشورهای مدعی حقوق‌بشر تقاضامندیم با اعتراض نسبت به وضعیت اسفناک موجود در جامعه ایران به صراحت اعلام نمایند و آزادی ما زندانیان سیاسی را خواستار گردند.
 
همچنین اینجانبان از ایرانیان مقیم خارج از کشور خواستاریم که با شرکت درتجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز انزجار خود را از جنایتهایی که در زندانها و جامعه روی می‌دهد در جلو مقر سازمان ملل به گوش جهانیان برسانند و ندای مظلومیت ما مظلومان را با صدای رسا فریاد بزنند.
امضا کنندگان این بیانیه عبارتند از:
عبدالغفار نقشبندی، محمد ملک آبادیان، هادی آبادیان، جواد آبادیان، محمد امین آگوشی، ایرج محمدی، ایوب ریگی، عبدالغنی ریگی، حمزه ریگی.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar