söndag 27 september 2015

'دریاخواری' هم به زمین خواری مقامهای حکومت آخوندی اضافه شد

'دریاخواری' هم به زمین خواری مقامهای حکومت آخوندی اضافه شد

محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس ارتجاع، به دست داشتن مقامهای رژیم در رواج زمین‌خواری و دریاخواری اعتراف کرد و گفت: برخی برای ادارۀ امور شهرها به فروش زمینهای اطراف شهرها روی آورده‌اند و برخی از مقامات دولتی در ۲۰ درصد زمین‌خواریها دست دارند به‌صورتی که در حال حاضر اساساً آمار دقیقی در مورد دامنه و میزان زمین خواری در ایران وجود ندارد. 

این عضو مجلس ارتجاع ضمن اشاره به ماجرای زمین خواری در گردنۀ حیران و ساخت و ساز صدها بنا در صدها هکتار زمین کشاورزی اضافه کرد: شهرداری بندرعباس ۵۰ سال پس از احداث فرودگاه این شهر ۱۸ میلیارد تومان پول به فردی پرداخت کرده که مدعی شده سند مالکیت زمین فرودگاه بندرعباس را در اختیار دارد. 

این در حالی است که علاوه بر زمین خواری 'دریاخواری' نیز در بندرعباس با پشتیبانی شهرداری رواج گسترده یافته است و با کمک شهرداری بندرعباس ۱۴ هکتار زمینی که برای احداث بوستان و پارکینگ در نظر گرفته شده بود در اختیار فردی قرار گرفته که از آن برای احداث ۱۴ هزار متر مربع بازارچه ماهی فروشی سود جسته است. 

وی اضافه کرد: دریاخواری نیز اکنون از بندرعباس به مناطق شمالی کشور از جمله به رامسر سرایت کرده است و اخیراً با مصوبۀ شورای عالی شهرسازی و معماری رامسر نوار ساحلی این شهر در نتیجۀ 'دریاخواری' تخریب شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar